Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Får pappa sin sykkel han ikke bruker :-) kjempegrei trim også er det artig og sykle. Er dessverre dårlig å dra på treningssenter. Bor 2,7 mil unna jobb og lurer på om det er gjennomførbart noen dager i uka og sykle da? Jeg er ikke direkte utrent :-) ville dere klart og Sykle så lAngt på en dag? Skal teste ruta en dag, tar nok en god time..kanskje 1,5. Anonymous poster hash: ac099...c1b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Jeg ville ikke brukt to timer til jobb om det ikke er nødvendig. Det er dyrebar tid jeg kunne brukt med ungene. Ville heller sykla når ungene har lagt seg. Anonymous poster hash: 84d44...021
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Jeg ville ikke brukt to timer til jobb om det ikke er nødvendig. Det er dyrebar tid jeg kunne brukt med ungene. Ville heller sykla når ungene har lagt seg. Anonymous poster hash: 84d44...021 Det var ikke spm mitt. Men om du vil vite det skal jeg sykle dager jeg starter kl 15. Da er barna i bhg og SFO. Mange som trener mens ungene er våkne. Anonymous poster hash: ac099...c1b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Jeg ville ikke brukt to timer til jobb om det ikke er nødvendig. Det er dyrebar tid jeg kunne brukt med ungene. Ville heller sykla når ungene har lagt seg. Anonymous poster hash: 84d44...021 Det var ikke spm mitt. Men om du vil vite det skal jeg sykle dager jeg starter kl 15. Da er barna i bhg og SFO. Mange som trener mens ungene er våkne. Anonymous poster hash: ac099...c1b Hadde prøvd meg fram. Går sikkert fint Anonymous poster hash: 84d44...021
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå