Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Når jeg var hjemmeværende, frisk og barna var mindre så likte jeg ferier best. Energien var der og vi fant på mye gøy. Nå som syk med fibromyalgi, fulltidsjobb i NAV og student så liker jeg best hverdager. I hverdagen skjer det noe hele tiden da det går i jobb, fritidsaktiviteter, trener på fotballaget, studier, lekser på begge skolebarna, husarbeid og studier. Synes det er trist at hverdagen har blitt bedre enn ferier da jeg før elsket ferier og mye tid med mann og barn. Hva liker dere best? Anonymous poster hash: f4aba...bda
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Begge deler har sin sjarm ☺️ Ville ikke vært foruten noen av dem. Kjenner igjen følelsen av å glede seg til ferien da, og ha det morro sammen. Trist at du ikke har det sånn lengre. Er det noe du kan gjøre for å få fine ferier igjen da? Anonymous poster hash: 0ff79...d28
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Jeg er glad vi har begge deler, men hverdagen er absolutt best i det lange. Og bra er det siden den er mest hverdager her i livet. Anonymous poster hash: 920b1...ac1
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Hverdag uten jobb hadde vært fint. Anonymous poster hash: 4f1f3...744
Elsker livet Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Når mannen også har ferie liker jeg uten tvil best ferie. Når barna har ferie liker jeg fremdeles best ferie, men ikke fullt så godt.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Ferie definitivt Anonymous poster hash: 9b857...d64
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Liker helt klart ferier med barna best. Nå er jeg student, og jobber ved siden av. Flere kroniske sykdommer, helt alene med barna, og føler jeg ikke takler hverdagen, det blir for mye. Så da og få slappe av, kose meg med barna, og ha ekstra energi er så godt. Anonymous poster hash: f6e2e...fa9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Begge deler! Skulle gjerne hatt dobbelt så mye ferie, da vi elsker å reise. Anonymous poster hash: 6adff...163
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #9 Skrevet 6. august 2015 Ferie, men det hadde jo ikke vært særlig stas uten hverdagen. Anonymous poster hash: b2c44...bef
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #10 Skrevet 6. august 2015 Ferie, men da hjemmeferie. Hadde ikke orket å være bortreist så lenge, skal jeg sitte og gjøre ingenting er det best hjemme. Anonymous poster hash: ecc75...4f9
Førstemann Skrevet 7. august 2015 #11 Skrevet 7. august 2015 Liker godt ferie, men mannen er ikke så god på ferie, så mot slutten kan det bli litt slitsomt. Jeg liker også lange dager hjemme der vi får tid til å fikse på/i huset og hverdager. Når jeg tenker meg om så har alt sin sjarm. Men jeg liker ikke stresset i hverdagen. Jeg liker jobben min og kollegene mine, men ikke tempoet ellers.
sug lut Skrevet 7. august 2015 #13 Skrevet 7. august 2015 Jeg er en stor fan av hverdager, men ferier er jo definitivt best.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #14 Skrevet 7. august 2015 Ferie er best, men den hadde jo ikke vært noen stas uten hverdager heller Anonymous poster hash: 293c8...801
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #15 Skrevet 7. august 2015 Når jeg var hjemmeværende, frisk og barna var mindre så likte jeg ferier best. Energien var der og vi fant på mye gøy. Nå som syk med fibromyalgi, fulltidsjobb i NAV og student så liker jeg best hverdager. I hverdagen skjer det noe hele tiden da det går i jobb, fritidsaktiviteter, trener på fotballaget, studier, lekser på begge skolebarna, husarbeid og studier. Synes det er trist at hverdagen har blitt bedre enn ferier da jeg før elsket ferier og mye tid med mann og barn. Hva liker dere best? Anonymous poster hash: f4aba...bda Jeg synes nå virkelig det er bra at du liker hverdagene best, da det jo er flere av dem enn av feriedagene... Anonymous poster hash: 141b5...d86
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. august 2015 #16 Skrevet 7. august 2015 Ingen ferie uten hverdager! Og ja ferie er best, men det er bare fordi det finnes (helt fine) hverdager.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. august 2015 #17 Skrevet 7. august 2015 Når jeg var hjemmeværende, frisk og barna var mindre så likte jeg ferier best. Energien var der og vi fant på mye gøy. Nå som syk med fibromyalgi, fulltidsjobb i NAV og student så liker jeg best hverdager. I hverdagen skjer det noe hele tiden da det går i jobb, fritidsaktiviteter, trener på fotballaget, studier, lekser på begge skolebarna, husarbeid og studier. Synes det er trist at hverdagen har blitt bedre enn ferier da jeg før elsket ferier og mye tid med mann og barn. Hva liker dere best? Anonymous poster hash: f4aba...bda Jeg synes nå virkelig det er bra at du liker hverdagene best, da det jo er flere av dem enn av feriedagene... Anonymous poster hash: 141b5...d86 Man trenger jo ikke hate det andre?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #18 Skrevet 7. august 2015 Når jeg var hjemmeværende, frisk og barna var mindre så likte jeg ferier best. Energien var der og vi fant på mye gøy. Nå som syk med fibromyalgi, fulltidsjobb i NAV og student så liker jeg best hverdager. I hverdagen skjer det noe hele tiden da det går i jobb, fritidsaktiviteter, trener på fotballaget, studier, lekser på begge skolebarna, husarbeid og studier. Synes det er trist at hverdagen har blitt bedre enn ferier da jeg før elsket ferier og mye tid med mann og barn. Hva liker dere best? Anonymous poster hash: f4aba...bda Jeg synes nå virkelig det er bra at du liker hverdagene best, da det jo er flere av dem enn av feriedagene... Anonymous poster hash: 141b5...d86
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #19 Skrevet 7. august 2015 For min del trenger jeg begge for å nyte begge. Anonymous poster hash: c1673...20e
Gjest Pusikatt Skrevet 7. august 2015 #20 Skrevet 7. august 2015 Jeg liker helgene best :-) Hverdagen er der for at jeg skal glede meg til helgene. Ferien er for langtekkelig. Jeg liker å jobbe, men synes det er aldeles nydelig når fredagen kommer :-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #21 Skrevet 7. august 2015 Når jeg var hjemmeværende, frisk og barna var mindre så likte jeg ferier best. Energien var der og vi fant på mye gøy. Nå som syk med fibromyalgi, fulltidsjobb i NAV og student så liker jeg best hverdager. I hverdagen skjer det noe hele tiden da det går i jobb, fritidsaktiviteter, trener på fotballaget, studier, lekser på begge skolebarna, husarbeid og studier. Synes det er trist at hverdagen har blitt bedre enn ferier da jeg før elsket ferier og mye tid med mann og barn. Hva liker dere best? Anonymous poster hash: f4aba...bda Jeg synes nå virkelig det er bra at du liker hverdagene best, da det jo er flere av dem enn av feriedagene... Anonymous poster hash: 141b5...d86 Man trenger jo ikke hate det andre? Det er da ingen som har skrevet noe som helst om å hate noen dager i det hele tatt her, så vidt jeg kan se? Det må da ikke være så sterke motsetninger her i verden, eller?? Jeg bare konstaterer at når det nå en gang er slik at hun liker det ene _bedre_ enn det andre, så er det jo bra at hun tross alt liker best det det finnes mest av? Anonymous poster hash: 141b5...d86
Iiiiik Skrevet 7. august 2015 #22 Skrevet 7. august 2015 Hverdagen er fin, men jeg nyter helt klart ferie mest, men ville jo ikke gjort det hvis jeg ikke også hadde mange hverdager.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #24 Skrevet 7. august 2015 Jeg synes ferie er best fordi jeg da ikke jobber. Jeg har fibromyalgi og sliter endel med utmattelse, dårlig søvn og hodepine. I ferier er det mulighet for å slappe mer av og sove mer og det gjør underverker for kropp og humør👍 Men, hverdager er fint det også altså😊 Anonymous poster hash: f4db2...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå