Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 vet at jeg går igjennom en SA nå siden UL tydet at foster hadde stoppet på ca 3-4 uker. Målt HCG og alt viste at det ikke var forenelig med liv. Begynte å få menssmerter (spesielt i lårene) i går og begynte smått å blø. Ikke mye, men friskt blod. Trengte ikke bind. I dag er smertene værre i lårene og blør litt mer. Må ha bind, men trenger ikke bytte. Blør ikke så mye. Når kan jeg forvente at det 'kommer'? Vet jo at det er så lite at jeg ikke blir å se/merke det, men lurer bare på når jeg kan forvente at det værste er over. Hadde også en HCG på 317 på tirsdag, får svaret på den nye i morgen. Når kan jeg forvente negativ test? Anonymous poster hash: 25372...eaf
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Hos meg tok det 3 uker Anonymous poster hash: e2dff...5db
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Før det kom ut eller negativ g.test? Er forresten egentlig 6+4 i dag hvis det har noe å si. Anonymous poster hash: 25372...eaf
TPK Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 (endret) Jeg blødde en uke totalt. Bittelitt dag 1 og 2, så MYE dag 3 og 4. Da kom det klumper, hinner og levret blod (æsj!). Blødde mindre de siste dagene. Ikke noe særlig smerter. Jeg var fem uker på vei da, det varierer vel kanskje etter hvor langt du er. Fikk negativ test en uke etter blødningen stoppet, altså to uker etter blødningen begynte. Endret 6. august 2015 av TPK
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Før det kom ut eller negativ g.test? Er forresten egentlig 6+4 i dag hvis det har noe å si.Anonymous poster hash: 25372...eaf Fra jeg begynte blø. Blødde vel 1 uke etter at fosteret kom ut (uke 7-8) Anonymous poster hash: e2dff...5db
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Jeg har hatt mange SA. De har vart fra 8-36 dager. Anonymous poster hash: 395c1...9fb
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 har hatt 2 SA. på begge 2 så kjente jeg det i kroppen i 1 dag at noe skjedde. blødningen kom brått, og da gikk det kanskje 2 timer før fosteret kom ut. blødde i kanskje 3-4 dager etter på. ble mer som en mens. Anonymous poster hash: d1dcc...a6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå