Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen og prevensjonsmiddelet hun anbefaler.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har anbefalt et naturlig prevensjonsmiddel hvor man laster ned en app og måler temperaturen daglig og fører dette inn på tlf. Men det jeg lurer på er hvor sikker denne er? Si at jeg har samleie på en trygg dag. Neste dag er dagen rød, altså utrygg. Da har jeg fortsatt levende sædceller inni meg som lever i 2-3 dager (?) Da kan jeg vel bli gravid?

Anonymous poster hash: e4ad0...fbc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har anbefalt et naturlig prevensjonsmiddel hvor man laster ned en app og måler temperaturen daglig og fører dette inn på tlf. Men det jeg lurer på er hvor sikker denne er? Si at jeg har samleie på en trygg dag. Neste dag er dagen rød, altså utrygg. Da har jeg fortsatt levende sædceller inni meg som lever i 2-3 dager (?) Da kan jeg vel bli gravid?

Anonymous poster hash: e4ad0...fbc

Den er 75 % trygg. Det betyr at 25 av 100 kvinner som bruker den som prevensjonsmiddel vil bli ufrivillig gravid i løpet av et år. Slike aparater er ikke anbefalt som prevensjon, de er bedre hvs man planlegger svangerskap.

Anonymous poster hash: c1aa9...f99

Skrevet

Hun har anbefalt et naturlig prevensjonsmiddel hvor man laster ned en app og måler temperaturen daglig og fører dette inn på tlf. Men det jeg lurer på er hvor sikker denne er? Si at jeg har samleie på en trygg dag. Neste dag er dagen rød, altså utrygg. Da har jeg fortsatt levende sædceller inni meg som lever i 2-3 dager (?) Da kan jeg vel bli gravid? Anonymous poster hash: e4ad0...fbc

Den er så utrygg som den kan få blitt. Jeg brukte natura cycles og ble gravid etter 1 mnd. Tok temp og hadde oversikt over EL. Hjalp ikke det......

Anonymous poster hash: 5eddf...b2b

Skrevet

Hu bæsja på leggen med den der....men igjen, forventer ikke mer fra den kanten...

Anonymous poster hash: f221a...9f8

Skrevet

Hvilket mehe tar noe råd fra den kanten. Hverfall ikke medisinske.

Anonymous poster hash: 08103...eed

Skrevet

Hvorfor tar dere rådene fra en dame uten peiling? Jeg mener, hun er ingen lege. Lurer du på hvilket prevensjonsmidler du bør bruke tar du kontakt med legen din, ikke ei fjolle på nett.

Anonymous poster hash: 48ac4...586

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...