Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Holder det med Sjokoladekake og gele? Anonymous poster hash: 63dc8...efe
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Sjokoladekake og muffins er det som slår best an syns jeg Noen ganger har jeg frukt(i porsjonsskåler. eller is(fra boks) også. Bakte også kanelsnurrer en gang, det falt i smak hos de aller fleste. Gele har ikke blitt spist de gangene jeg har hatt det. Anonymous poster hash: 801ed...636
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Ja, drt holder. Vi hadde is og brownies i forrige selskap og det var bursdagsbarnet og de andre vel fornøy med. Før lagde jeg masse forskjellig, men har sett at det ikke er vits i. Anonymous poster hash: 0be40...4a0
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Baker toro sjokoladekake pga de som er allergiske. Noen av vennene til begge ungene som er, så dette har blitt standar kake. Muffins vil begge under ha ogs pleier vi å bake en ting til. Hva varierer. Hun ene baker jeg en krydderkake til, for den kan jeg bake gluten og melkefri. Den smaker like godt om jeg bytterut ingridiensene til allergi vennlige produkter. Jeg syns det er hyggelig at alle kan spise når de er i selskap, ikke at de må ta med selv ( ingen er hyperallergiske, så bommer jeg litt er det ikke kjempe krise) Anonymous poster hash: 58358...e1d
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Absolutt! Og fruktspyd er en hit her! Anonymous poster hash: 969a0...8d9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Langpannesjokoladekake og lyse og mørke toro-muffins med melis og nonstop/seigmenn hadde vi i fireårsdagen nå. Hadde også boller, men de ble ikke rørt Anonymous poster hash: aa1d5...68d
guggu Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Ja HI dette skulle holde i massevis :-D i alle fall her er det akkurat hva barna spiser ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Muffins er det viktigste. Jeg pleier ha vanlig melis og litt forskjellig kakestrøssel på. Forrige bursdag farget jeg melisen i to forskjellige farger og hadde minst 4 forskjellige typer kakestrøssel, ungene spiste 4-5 muffins hver, og få var interessert i sjokoladekaka. Jeg laget også fruktspyd, helt enkle med jordbær, blåbær, vannmelon og en marshmallow på hvert spyd. Ungene ble skikkelig skuffet over at det bare var to til hver Gele har bare blitt lekt og griset med så det kuttet jeg ut for mange år siden. Anonymous poster hash: 3ba69...b11
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #9 Skrevet 6. august 2015 Da tror jeg vi går for muffins og fruktspyd med en marshmellow! Kanskje droppe kaka da, hadde tenkt å lage en barbiekake, men får se. Synes det er litt dumt med deg som sier at det ikke gjør noe om du bommer litt med allergier. Jenta mi har cøliaki og hadde du laget noe til henne med en smule hvetemel hadde hun kastet opp og vært syk i flere dager. Så sensitiv er hun. Så vær så snill og ha god kjøkkenhygiene! Anonymous poster hash: 63dc8...efe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå