mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Her fikk eldstemann daglig leder på en Kiwi butikk til å knekke sammen i latter . Vi stod å skulle velge pålegg , han spurte hva som var i svartpølse. Jeg sa det var blandt annet hest. Han ble helt forferdet og buste ut med ; mamma! Da velger jeg skinke , det er bedre! I skinke har de bare stappet inn gamle griser! Daglig leder kom bort fordi han overhørte det småen sa. Han lo så han grein og småen fikk velge seg både godis og ett blad. Småen var særs fornøyd 😊
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Omg Anonymous poster hash: e5721...c33
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Dattera mi på 4,5 år så ei dame på stranda i g-strengbikini og roper; mamma! Se den dama der! Hun har fått truserøsk!! Anonymous poster hash: d31d4...200
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 4åringen hadde med balansesykkelen sin til bhg i dag og ned en av bratteste bakkene småløper jeg etter og sier ikke så fort da.. ( pysete mammaen som jeg er) Han stoppet ser oppgitt på meg og sier: Men mamma det er meningen at det skal gå fort!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Min sønn ble nok litt misunnelig da kompisen fortalte at storebroren hans nesten var en mann,så da sa han:" pappan min,han er nesten kjerring han". Anonymous poster hash: 4e1a8...2e9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Min sønn ble nok litt misunnelig da kompisen fortalte at storebroren hans nesten var en mann,så da sa han:" pappan min,han er nesten kjerring han". Anonymous poster hash: 4e1a8...2e9 😂😂 Anonymous poster hash: 27385...f48
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Vi har akkurat vært i fornøyelsespark, og datteren min "eeelsker å kjøre karbonade-bane" (altså berg og dale-bane) Anonymous poster hash: a1a56...d17
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Tilfeldigvis ble det snakk om baby. Jeg spurte 3åringen om han hadde lyst på en baby. Svaret kom fort: "Ne - hei, for da må jeg bli veldig tjukk" Anonymous poster hash: 0b1c2...260
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #9 Skrevet 6. august 2015 Guttungen på 2 1/2 satt v bordet og spiste da jeg kom gående ned trappa Ungen: "DER er æsjamei!" Jeg: "Hva sa du, sa du?" Ungen: "DER er æsjamei!" Jeg: "Hæ? Er JEG æsjamei?" "Ja!" 😃 Anonymous poster hash: 4f40e...cb1
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #10 Skrevet 6. august 2015 Vi var ute å kjørte bil og på radioen spilte 'jenter som kommer og jenter som går'. Og da sier storebror til lillesøster "hører du? Jenter går - gutter kjører bil!" ..... 😂 Anonymous poster hash: 53384...06c
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #11 Skrevet 6. august 2015 Husker vi var I dåp,hvor jeg var fadder. Sønnen vår var da nesten 4. Presten snakker jo om fader i himmelen etc. Hvor da min nydelige lille skatt skriker i kirken "det er ikke lov til å si fader.. presten stoppa opp og begynte å små humre:) Anonymous poster hash: 99049...5b7
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #12 Skrevet 6. august 2015 Husker vi var I dåp,hvor jeg var fadder. Sønnen vår var da nesten 4. Presten snakker jo om fader i himmelen etc. Hvor da min nydelige lille skatt skriker i kirken "det er ikke lov til å si fader.. presten stoppa opp og begynte å små humre:) Anonymous poster hash: 99049...5b7 Klok gutt 😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 9048e...435
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #13 Skrevet 6. august 2015 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144039787-hva-er-det-pinligste-barna-deres-har-sagt-gullkorn/page-7#entry147366628 Morsom tråd med mange gullkorn 😁 Anonymous poster hash: 2f0ff...420
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #14 Skrevet 7. august 2015 Sønnen min på 2 år så en dame med heldekkende plagg (bare ansiktet var synlig) Han peker på henne og sier: se, en prinsesse! Anonymous poster hash: f8c6e...959
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #15 Skrevet 7. august 2015 Her fikk eldstemann daglig leder på en Kiwi butikk til å knekke sammen i latter . Vi stod å skulle velge pålegg , han spurte hva som var i svartpølse. Jeg sa det var blandt annet hest. Han ble helt forferdet og buste ut med ; mamma! Da velger jeg skinke , det er bedre! I skinke har de bare stappet inn gamle griser! Daglig leder kom bort fordi han overhørte det småen sa. Han lo så han grein og småen fikk velge seg både godis og ett blad. Småen var særs fornøyd 😊 Kaller du eldste for småen? Er ikke han over ti år? Anonymous poster hash: 27385...f48
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. august 2015 Forfatter #16 Skrevet 7. august 2015 Her fikk eldstemann daglig leder på en Kiwi butikk til å knekke sammen i latter . Vi stod å skulle velge pålegg , han spurte hva som var i svartpølse. Jeg sa det var blandt annet hest. Han ble helt forferdet og buste ut med ; mamma! Da velger jeg skinke , det er bedre! I skinke har de bare stappet inn gamle griser! Daglig leder kom bort fordi han overhørte det småen sa. Han lo så han grein og småen fikk velge seg både godis og ett blad. Småen var særs fornøyd 😊Kaller du eldste for småen? Er ikke han over ti år? Anonymous poster hash: 27385...f48 Han er 8. Forøvrig kalles han småen , junior, snuppen , store osv ... Hvordan det?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #17 Skrevet 7. august 2015 Guttungen på 2 1/2 satt v bordet og spiste da jeg kom gående ned trappa Ungen: "DER er æsjamei!" Jeg: "Hva sa du, sa du?" Ungen: "DER er æsjamei!" Jeg: "Hæ? Er JEG æsjamei?" "Ja!" 😃 Anonymous poster hash: 4f40e...cb1 Hvor var det morsomt? Anonymous poster hash: e2eda...518
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #18 Skrevet 7. august 2015 Guttungen på 2 1/2 satt v bordet og spiste da jeg kom gående ned trappa Ungen: "DER er æsjamei!" Jeg: "Hva sa du, sa du?" Ungen: "DER er æsjamei!" Jeg: "Hæ? Er JEG æsjamei?" "Ja!" 😃 Anonymous poster hash: 4f40e...cb1 Hvor var det morsomt? Anonymous poster hash: e2eda...518 Veldig mange har tydeligvis ikke anelse om hva et gullkorn er 😝 Anonymous poster hash: 27385...f48
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #19 Skrevet 7. august 2015 min er 2 og halvt år : vi sitter på bussen : så kommer det 2 ungdommer inn : han : mamma se dem har brus jeg : ja det stemmer han : å jeg gleder meg til og bli nesten voksen hører kanskje ikke så morsomt ut,men måten han sa det på var så morsomt Anonymous poster hash: fb0c3...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå