Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Jeg er ikke videre begeistret for offentlige toalett selv, og sørger bestandig for å holde meg så langt det går, ha med våtservietter - og sitter heller aldri på selve doen Anonymous poster hash: 408b9...0ff
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Forhold? Jeg går på do på dem. Handlevogner er mye eklere. Anonymous poster hash: 0ec71...2fd
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Jeg er glad for at det finnes Så lenge de ikke er veldig grisete, noe de sjeldent er nå til dags, så bruker jeg dem på helt samme måte som toalettet hjemme. Det er tross alt lårene mine som berører doringen, ikke underlivet mitt, så jeg ser ingen bestemt grunn til å ikke sette meg ned. Ellers vasker jeg hendene godt og tørker alltid med papir. Anonymous poster hash: 324a1...282
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Ikke noe problem å gjøre verken det ene eller andre der, så lenge jeg kan vaske hendene mine skikkelig etterpå, og komme meg ut uten å fikle med dørhåndtaket. Anonymous poster hash: ce797...547
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Veldig glad de finnes og ingen problemer med å bruke dem. Anonymous poster hash: 4f3ce...896
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Store problemer med dem! Husker meg ned for "nr 1". Er det "nr 2", legger jeg minst dobbelt lag dopapir rundt hele ringen før jeg setter meg. Vasker hendene nøye, stenger krana og åpner døra med papir i hånden. Anonymous poster hash: 1ec8a...1da
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Husker = huker. Anonymous poster hash: 1ec8a...1da
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Anstrengt, for å si det mildt... Anonymous poster hash: 59b81...6c4
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #9 Skrevet 6. august 2015 Du siste, hvordan forholder deg til handlekurver, bankterminaler, dørhåndtak, din egen mobiltelefon, fjernkontrollen etc? Anonymous poster hash: 1e423...cc1
MarianeA Skrevet 6. august 2015 #10 Skrevet 6. august 2015 Like greit med offentlige toalett som mitt eget toalett hjemme. Altså helt ukomplisert. Dette har heldigvis mine barn arvet fra meg så også de kan gå på do hvorsomhelst.
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. august 2015 #11 Skrevet 6. august 2015 Jeg går ikke på do på offentlig steder, og borte hos andre eller på jobb så er det kun tissing som foregår.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #12 Skrevet 6. august 2015 HATER!!! Men jeg har ibs, så jeg trenger dem desperat og ofte... Vasker meg GODT etterpå, og peiser på med håndsprit når jeg har kommet meg helt ut igjen Blir glad når jeg finner rene, "private" toaletter med musikk!! Veldig sjeldent... Anonymous poster hash: a3428...812
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #13 Skrevet 6. august 2015 Har en mage som ikke alltid er å stole på.. så de blir ofte en venn i nøden. Jeg må alltid vite hvor toaletter er og er ikke redd for å spørre på cafeer/restauranter ol for å låne do. Anonymous poster hash: eba4c...4ce
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #14 Skrevet 6. august 2015 Liker dem ikke. Noen er verre enn andre, da. Men legger alltid papir på før jeg setter meg Anonymous poster hash: ad194...c4d
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #15 Skrevet 6. august 2015 Ikke noe problem med de, så lenge ikke noen damer har på en mystisk måte klart å tisse masse på doringen eller utenfor doen (og hvordan får egentlig damer til det?? må nesten gå inn for det jo!). Mer ekkelt med tanken på alle de som ikke vasker hendene sine etter dobesøk, eller de som stikker hendene i to sekunder under vannstålen og tror hendene er rene... Æsj... Anonymous poster hash: 25af7...939
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå