Gå til innhold

Gruer meg til å starte opp igjen etter ferien.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er litt lei meg og skamfull for at jeg gjør det. Etter lang lærerfri burde jeg gledet meg til å ta fatt på nytt skoleår. Har vært på jobb et par dager denne uka for å bli klar, men blir ikke klar i hodet! Gruer meg til å ta opp igjen jobben med foresatte som har vanskeligheter med å se utfordringer til egne barn, gruer meg til å hanskes med barn i nesten samme alder hjemme og på jobb (har en temperamentsfull 6 åring hjemme).Gruer meg til å oppfylle alle krav...

Skulle så ønske jeg var litt tøffere, at jeg kunne klare å tro på at jeg fikser både jobb og egne barn...

Jeg er ikke nyutdannet, har jobbet i mange år, men synes nok at det blir tøffere og tøffere. Måtte bare "si" det et sted!

Anonymous poster hash: 6c19b...448

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler også slik. Gruer meg skikkelig til presset jeg vet kommer.

Hilsen lærer

Anonymous poster hash: 357c3...9d8

Skrevet

Kan vi bytte? Jeg er også lærer, i VGS, og jeg elsker jobben min! Mitt problem er at jeg ikke har fast jobb og ikke har fått forlenget vikariat nå pga mange overtallige. Dermed står jeg uten jobb :( Jeg skulle gjort hva som helst for å ha en jobb å gå til neste uke i stede for å sitte og bekymre meg for hvordan vi skal klare oss økonomisk. Jeg skjønner at du synes det er vanskelig å finne motivasjon dersom du har gått litt lei, men prøv å ha fokus på elevene, det er jo de som gjør jobben vår til det den er :)

Anonymous poster hash: 45347...9f7
Skrevet

Skjønner godt at du ville ha byttet - de aller fleste av oss er avhengige av lønning. Håper det ordner seg for deg☺

Anonymous poster hash: 6c19b...448

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...