Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Og er litt lei meg og skamfull for at jeg gjør det. Etter lang lærerfri burde jeg gledet meg til å ta fatt på nytt skoleår. Har vært på jobb et par dager denne uka for å bli klar, men blir ikke klar i hodet! Gruer meg til å ta opp igjen jobben med foresatte som har vanskeligheter med å se utfordringer til egne barn, gruer meg til å hanskes med barn i nesten samme alder hjemme og på jobb (har en temperamentsfull 6 åring hjemme).Gruer meg til å oppfylle alle krav... Skulle så ønske jeg var litt tøffere, at jeg kunne klare å tro på at jeg fikser både jobb og egne barn... Jeg er ikke nyutdannet, har jobbet i mange år, men synes nok at det blir tøffere og tøffere. Måtte bare "si" det et sted! Anonymous poster hash: 6c19b...448
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Føler også slik. Gruer meg skikkelig til presset jeg vet kommer. Hilsen lærer Anonymous poster hash: 357c3...9d8
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Kan vi bytte? Jeg er også lærer, i VGS, og jeg elsker jobben min! Mitt problem er at jeg ikke har fast jobb og ikke har fått forlenget vikariat nå pga mange overtallige. Dermed står jeg uten jobb Jeg skulle gjort hva som helst for å ha en jobb å gå til neste uke i stede for å sitte og bekymre meg for hvordan vi skal klare oss økonomisk. Jeg skjønner at du synes det er vanskelig å finne motivasjon dersom du har gått litt lei, men prøv å ha fokus på elevene, det er jo de som gjør jobben vår til det den er Anonymous poster hash: 45347...9f7
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Skjønner godt at du ville ha byttet - de aller fleste av oss er avhengige av lønning. Håper det ordner seg for deg☺ Anonymous poster hash: 6c19b...448
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå