Gå til innhold

Hvem har født?


Violeta

Anbefalte innlegg

Her var det stille! Tenkte jeg kunne oppdatere litt :) Jeg hadde termin 15.8, og fødte vår nydelige datter 4.8 :) Kjapp og fin fødsel, lik de andre tre. Hun var 3370 g og 49 cm lang. Vi er i super form begge to og gleder oss til å dra hjem til Storesøsknene i dag :)

 

Hvordan er det med resten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fødte to dager over termin. 3110g og 49 lang prins 😊 han vil helst ligge til puppen hele tiden, men tror ikke jeg har så mye melk enda 😔 så vet ikke om det bare er for kosen han gjør det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte to dager over termin. 3110g og 49 lang prins han vil helst ligge til puppen hele tiden, men tror ikke jeg har så mye melk enda så vet ikke om det bare er for kosen han gjør det..

Gratulere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde termin 2 august, og prinsen kom 5 august:-) i full fart😊 starta måle riene 9.50, og kjørte til sykehuset 14.00. 14.44 var han ute😂 nesten bilfødsel💙 ingen sår, rifter eller sying😊

3730gr og 51 cm lang😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Prinsessen vår kom 12.august. 50cm lang og 3525gram. Nesten styrtfødsel og måtte sy en del sting - heldigvis ingen bakover mot stumpen. Kjenner det godt fremdeles 😁 Håper det går over snart, ikke så godt. Men lille prinsessen er naturligvis verdt alt det der ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...