Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Var hos lege pga det, høyt blodtrykk. Fikk ny kontroll 2 dgr etterpå, normalt blodtrykk. Men hodepine. Hodepinen vedvarte i 3 dager og gikk over. Nytt blodtrykk tatt i går, fint blodtrykk nok en gang. Men idag så jeg stjerner igjen. Jordmor sa det ikke er farlig. Men hvorfor ser jeg stjerner? Uke 28 Anonymous poster hash: b4368...3a9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Blodtrykksfall? Anonymous poster hash: a0d22...d0f
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Ps, kommer ikke ved bevegelse, men gjerne hvis jeg står rolig eller sitter. Anonymous poster hash: b4368...3a9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Blodtrykksfall? Anonymous poster hash: a0d22...d0f Nei, ikke sånne stjerner. Anonymous poster hash: b4368...3a9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Opp Anonymous poster hash: b4368...3a9
Roheryn Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Jeg har det samme, kommer gjerne hvis jeg har bøyd meg litt ned og opp igjen, selv om det ikke føles anstrengende. Ikke sånne stjerner som ved blodtrykksfall (da flimrer det mer, og jeg blir svimmel samtidig), bare små stjerneskudd som popper rundt omkring ei lita stund. Alt annet er fint, så jeg har slått meg til ro med at det antagelig skyldes en liten endring i blodtrykket til hodet/øynene uten at det er så "dramatisk" som et blodtrykksfall. Det føles i alle fall ikke farlig 😊 (er 39+4, og har hatt det i alle fall de siste ti ukene eller så). Men klart, hvis det er andre symptomer i tillegg (særlig høyt blodtrykk) må man jo følge opp i forhold til det.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Hatt det mange ganger. Ikke noe problem med blodtrykket hos meg. Anonymous poster hash: 10aab...27e
LillePunk Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 (endret) Ser stjerner hver dag om morgenen.. Spesielt når jeg står i dusjen, av en eller annen merkelig grunn. Har tatt flere prøver hos lege, men de finner ikke noe galt eller unormalt. Endret 6. august 2015 av Håpefull86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå