Gå til innhold

Å se stjerner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos lege pga det, høyt blodtrykk. Fikk ny kontroll 2 dgr etterpå, normalt blodtrykk. Men hodepine. Hodepinen vedvarte i 3 dager og gikk over. Nytt blodtrykk tatt i går, fint blodtrykk nok en gang. Men idag så jeg stjerner igjen. Jordmor sa det ikke er farlig. Men hvorfor ser jeg stjerner? Uke 28

Anonymous poster hash: b4368...3a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blodtrykksfall?

Anonymous poster hash: a0d22...d0f
Skrevet

Ps, kommer ikke ved bevegelse, men gjerne hvis jeg står rolig eller sitter.

Skrevet

Blodtrykksfall? Anonymous poster hash: a0d22...d0f

Nei, ikke sånne stjerner.

Skrevet

Opp

Skrevet

Jeg har det samme, kommer gjerne hvis jeg har bøyd meg litt ned og opp igjen, selv om det ikke føles anstrengende. Ikke sånne stjerner som ved blodtrykksfall (da flimrer det mer, og jeg blir svimmel samtidig), bare små stjerneskudd som popper rundt omkring ei lita stund.

Alt annet er fint, så jeg har slått meg til ro med at det antagelig skyldes en liten endring i blodtrykket til hodet/øynene uten at det er så "dramatisk" som et blodtrykksfall. Det føles i alle fall ikke farlig 😊 (er 39+4, og har hatt det i alle fall de siste ti ukene eller så).

Men klart, hvis det er andre symptomer i tillegg (særlig høyt blodtrykk) må man jo følge opp i forhold til det.

Skrevet

Hatt det mange ganger. Ikke noe problem med blodtrykket hos meg.

Anonymous poster hash: 10aab...27e

Skrevet (endret)

Ser stjerner hver dag om morgenen.. Spesielt når jeg står i dusjen, av en eller annen merkelig grunn. Har tatt flere prøver hos lege, men de finner ikke noe galt eller unormalt.

Endret av Håpefull86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...