Gå til innhold

Psykologen dupper av under timen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bearbeider enkelte vonde minner fra barndommen, og opplever at psykologen dupper av under timen. Ikke lenge, men det hjelper jo ikke akkurat på selvfølelsen min. Bør jeg bytte psykolog, gjøre henne oppmerksom på det, eller hva?

B.mrk. "Sikkert veldig kjedelig"

Anonymous poster hash: 8f22b...132
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde i hvert fall ikke betalt for å si det slik. Og ja, jeg hadde byttet.

Anonymous poster hash: 4d66a...fea
Skrevet

Oj, det går da virkelig ikke an! Det er vanskelig nok som det er å gå til psykolog, om ikke psykologen i tillegg skal vise med hele seg at hun ikke "bryr seg". Jeg hadde byttet.

Skrevet

Jøss! Det er jo rimelig spesielt. Hvis du får det til, ville jeg definitivt sagt ifra, og prøvd å bytte, men vet ikke hvor enkelt det er? 

Anonymous poster hash: 5e02f...555
Skrevet

Jeg bearbeider enkelte vonde minner fra barndommen, og opplever at psykologen dupper av under timen. Ikke lenge, men det hjelper jo ikke akkurat på selvfølelsen min. Bør jeg bytte psykolog, gjøre henne oppmerksom på det, eller hva?

B.mrk. "Sikkert veldig kjedelig"

Anonymous poster hash: 8f22b...132

Dette har ikke noe med deg å gjøre eller det du forteller. Det har med at psykologen ikke gjør jobben sin, ikke oppfører seg profesjonelt. Om hun er så sliten eller trøtt at hun ikke greier å holde seg våken mens hun har pasienter hos seg, da har hun ikke noe på jobb å gjøre! Og det er hennes ansvar å gjøre noe med det.

Jeg synes du skal si fra til henne, og så bytte psykolog om du føler dere ikke har riktig tone og tillit. Skal du ha utbytte av det så trenger du en psykolog som er aktiv.

Om psykologen beklager og endrer seg fra første stund, dvs. ikke sløver/sover i timene og at hun er aktiv med i samtalen/det du forteller, da er det greit. Om hun ikke beklager og ikke vil/kan endre seg så ville jeg tatt det opp med kommunelegen. Og så får du bytte psykolog.

Så bra du har tatt tak det å bearbeide ting. Ikke la en uprofesjonell psykolog få ødelegge noe av det for deg!

Anonymous poster hash: f1c77...f5f

Skrevet

Minner om psykologen jeg går til... Forbokstav?

Anonymous poster hash: aab98...9af

Skrevet

Hvilken type terapi får du? Ligger du på en sofa med terapeutisk bak/ved siden av deg?

Her bør du bytte terapeut. Dette får du ingen ting ut av. Går du i den type terapi som er beskrevet over vil jeg råde deg til å bytte type terapi også. Gammeldags.

Anonymous poster hash: 07e3e...b76

Skrevet

Uff, nå lo jeg litt..

Men hadde nok byttet ja.

Anonymous poster hash: 6af3b...1eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...