Gå til innhold

Rådet til spiral, mannen er dritsur.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen steriliserte seg for et pr siden.

Da kuttet jeg pillene, men med pillekutt kom også store blødninger og voldsomme menssmerter. Første to dagene er jeg helt utafor og knasker piller i tillegg til at jeg blør ut alt... :(

Legen har anbefalt å vurdere hormonspiral for å slippe smerter og store blødninger.

Men mannen synes det er tull, sier at han har sterilisert seg til ingen nytte og mistenker meg for å ønske det for å kunne være utro :(

Vil han merke det hvis jeg skaffer det uten å si noe?

Anonymous poster hash: cbf0a...a0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han vil ikke merke noe, men hva er vitsen med å bli i et slikt forhold da? At han i det hele tatt tenker slik om deg hadde vært mer enn nok for meg til å revurdere hele forholdet.

Anonymous poster hash: 9dd47...ed6
Skrevet

Få deg ryggrad, kvinne. Fortell denne hønsehjernen av en mann at du har store smerter og at spiral kan lette dette for deg. Basta. Ikke gidd forklar mer enn det til ham, og skulle han beskylde deg for utroskap får du bare riste oppgitt på hodet.

Anonymous poster hash: 530a8...ef5
Skrevet

Må si jeg er litt enig med anonym over her. Ikke at jeg mener man skal gå uten å kjempe, men jeg ville latt det bli klart for mannen at hvis han har så liten tillit til meg og så liten respekt for min kropp, så måtte jeg tenke godt igjennom om jeg kunne leve med det. Forhåpentligvis hadde det fått han på andre tanker.

Skrevet

Og igjen lurer jeg på hvor dere finner disse sjarmerende mennene...

At du setter inn hormonspiral som et medisinsk hjelpemiddel for å unngå store blødninger og smerter ved menstruasjon har ingenting med hans sterilisering å gjøre, be han gå et annet sted å surmule og komme tilbake når han er blid igjen (det sier jeg til min 6-åring om hun furter over bagateller)

Og ja, du risikerer at han kjenner trådene på spiralen og merker at du har satt den inn. Du må rett og slett rette nakken, si ifra at dette vil du prøve for din egen del og at du ikke er en unge han kan manipulere med teite hersketeknikker, be han holde fred. Ærlig talt, du er en voksen dame!

Anonymous poster hash: 8cbef...84c

Skrevet

Men kjære deg da, det er jo en fullstendig tullete tankegang! Ser han ikke hvoran du plages med blødninger og smerter?

Og å faktisk tenke at konen vil sette inn spiral for å være utro er jo fullstendig idiotisk. Vil man være utro er man jo det uavhengig av prevensjonsmiddel, vil jeg tro.

Jeg hadde faktisk blitt dritsur over at mannen hadde hatt så liten tro på meg, og hadde virkelig tatt han en skrape. Makan til fjott.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...