Gå til innhold

Jeg og datteren har et rompeproblem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud, for et pinlig innlegg..

Rompene våre lukter fort så vondt! Grunnen til at jeg vet at datteren har det, er at det lukter skikkelig av klærne hennes iblant. Hos henne tror jeg mye av problemet er at hun drar trusa høyt og dermed gnager den både foran og bak.

Men jeg... Når jeg tar en rask dusj og gnir og gnir med såpe der bak, så blir det likevel ikke bra. Det lukter fortsatt etter dusjen! Jeg skjønner det ikke. Jeg må vaske- skylle- vaske- skylle minst to ganger før det nærmer seg luktfritt. Jeg er veldig sånn klam mellom rompeballene.

Anonymous poster hash: b27b3...8d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Prøv med talkum på deg selv? Tror ikke du skal nevne noe til datteren din..

Anonymous poster hash: 8dc9f...b61

Skrevet

OCD?

Anonymous poster hash: 8f400...338

Skrevet

Er det fordi dere har sånne kjøttfylte romper som kardashians? Kommer ikke på annen grunn enn det hehe.

Anonymous poster hash: 4a206...3a4

Skrevet

Og hva lukter det liksom?! Bæsj!?

Anonymous poster hash: b892e...a9d

Skrevet

Og hva lukter det liksom?! Bæsj!?

Anonymous poster hash: b892e...a9d

Nei. Mer hm... Rompelukt? Lukter det ikke noe fra rompa di gjennom en hel dag? Litt sånn klam svetteaktig lukt. Men ikke salt som svette. Innestengt kanskje.

Skrevet

OCD?

Anonymous poster hash: 8f400...338

Kanskje? Jeg ble plutselig oppmerksom på det da jeg tørket meg etter dusj en gang og nå har jeg en hang up på å sjekke lukta der etter dusj. Å, herremin, jeg høres gal ut...

Skrevet

Hvordan lukter du det? Bøyer du deg ned og snuser på rumpa (i så fall er jeg svært imponert over fleksibiliteten din)? Eller er det mer en generell dunst? Har det alltid vært slik? Hva sier i så fall partneren din/ev. tidligere partnere?

Og nei, jeg synes ikke rumpa mi lukter noe spesielt, eller ikke etter en lang dag, men så er jeg nok ikke helt i stand til å skille ut rumpelukt fra ev. andre ulukter kroppen min måtte utsondere i løpet av en dag. Antagelig lukter jeg ikke helt roser og fioler på slutten av en normal dag, men så lenge jeg dusjer hver morgen, ev. etter trening i stede og bruker deo, så tenker jeg at man skal jo tross alt lukte seg selv/kropp, og ikke såpe.

Anonymous poster hash: 8fa27...0e2
Skrevet

Dropp såpa, så skal du se det blir bra.

Anonymous poster hash: adffc...4d3

Skrevet

Du er klin gærn Åsta 😆

Anonymous poster hash: 76c2a...67a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...