Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Jeg har symptomer på det nå. Er livredd for at det skal bli enda verre. Det svir når jeg tisser, jeg tisser blod og jeg har en konstant følelse av at jeg må tisse Har begynt å ta tranebærpiller. Og symptomene er litt bedre nå enn i natt Burde jeg ringe legen nå kl 8 eller vente og se om det går over? Anonymous poster hash: eb848...5aa
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Ja, det kan det hva tror du skjedde "i gamle dager" før AB, at alle fikk det kronisk ? Se det an noen dager, så kan du ev. dra til legen og få tatt en urinprøve. Anonymous poster hash: 29a06...fd9
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Drikk masse, appelsin juice og vann. Fikk tips av noen her inne om å holde meg så lenge jeg klarte, og trykke skikkelig når jeg gikk på do. Styra med dette ei hel natt, dro til legen og fikk konstatert uvi, fikk selexid. Siden symptomene var i retrett fortsatte jeg med vann og juice og trykk på strålen. Selexid-pakken ligger uåpnet i skapet😊
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 tranebærjuice og appelsinjuice + masse vann! Anonymous poster hash: 6b2e7...d92
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Og dette er et utmerket eksempel på hvorfor man ALDRI skal konsultere på DB rundt medisinske spørsmål! Ja, det kan gå over av seg selv, som de andre påpeker, men man bør ALLTID oppsøke lege ved urinveisinfeksjon, og spesielt dersom det kommer blod i tillegg. I verste tilfelle kan de gå til nyrene og da blir det fort alvorlig. Jeg synes du skal ringe legen og høre med ham/henne, ikke høre på de som svarer her. Anonymous poster hash: 5ecfe...99f
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Fikk hastetime hos legen kl 8.45 i dag. Var fullt utslag på prøvene, så fikk AB. Legen sa det var bra jeg kom. Takk for svar. :-) HI Anonymous poster hash: eb848...5aa
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Ja, det kan gå over av seg selv. Men tisser du blod skal du ALLTID gå til lege, går det til nyrene kan du faktisk skade de permanent om du ikke får behandling. En nyrebekkenbetennelse kan også gjøre deg alvorlig syk, må da være bedre å gå til lege å få en antibiotikakur enn å risikere 40 i feber, sykehusinnleggelse og intravenøs antibiotika neste uke. Jeg har en historie med mange mange urinveisinnfeksjoner, og en begynnende innfeksjon med murrende smerte og ubehag kan jeg ofte kurere selv med tranebær og mye drikke. Men en skikkelig vond uvi hvor du tisser blod skal du alltid oppsøke lege med! Anonymous poster hash: 76f0a...07c
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Kjære deg, bra du ringte legen i stedet for å høre på rådene her! Fatter ikke at dere spør om viktige helsespørsmål her. Neida, bare kreper av urosepsis - det gjorde de i gamle dager også! Anonymous poster hash: 9baad...486
Fullrulle86 Skrevet 6. august 2015 #9 Skrevet 6. august 2015 Dessuten, appelsinjuice er en myte. Det er altfor mye fruktsukker i den. Sukker gjør at bakterier trives i urinen. Drikk vann og ta tranebær. Tisser en blod går en selvfølgelig til legen!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #10 Skrevet 6. august 2015 Ja, det kan gå over av seg selv. Men tisser du blod skal du ALLTID gå til lege, går det til nyrene kan du faktisk skade de permanent om du ikke får behandling. En nyrebekkenbetennelse kan også gjøre deg alvorlig syk, må da være bedre å gå til lege å få en antibiotikakur enn å risikere 40 i feber, sykehusinnleggelse og intravenøs antibiotika neste uke. Jeg har en historie med mange mange urinveisinnfeksjoner, og en begynnende innfeksjon med murrende smerte og ubehag kan jeg ofte kurere selv med tranebær og mye drikke. Men en skikkelig vond uvi hvor du tisser blod skal du alltid oppsøke lege med! Anonymous poster hash: 76f0a...07c Jeg hadde ofte blodig urinveisinfeksjon i en periode og fikk beskjed om å drikke mye vann og sitron. Man skam være forsiktig med antibiotika. Anonymous poster hash: 67ee5...2f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå