Gå til innhold

Hvor kaster man vibratoren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo elektronisk avfall og skal ikke kastes i vanlig søppel, men det frister liksom ikke å gå innom europris, clas ohlson eller andre butikker som tar imot elektronisk avfall og levere den der..... :wacko:

Anonymous poster hash: ec86b...0d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slikt småelektrisk kan man levere i den røde boksen man har fått utlevert :) Ellers er det jo slik at man ikke akkurat behøver levere dildoen om man foretrekker å gå innom en butikk med den. De fleste har oppsamlingspunkt ved inngangen og ting kan diskret hensettes der med feks en plastpose rundt.

Skrevet

Slikt småelektrisk kan man levere i den røde boksen man har fått utlevert :) Ellers er det jo slik at man ikke akkurat behøver levere dildoen om man foretrekker å gå innom en butikk med den. De fleste har oppsamlingspunkt ved inngangen og ting kan diskret hensettes der med feks en plastpose rundt.

Det er ikke alle kommuner som utleverer små røde bokser for den type avfall. Oslo gjør ikke det feks

Hos oss kan man levere det på miljøstasjoner men da hadde jeg latt dildoen bli liggende igjen i posen kjenner jeg 😜

Anonymous poster hash: 12f45...83b

Skrevet

Nei, vi har heller ikke noen rød boks her i sør. Men vi har et rødt brett! Pluss at døra på søppelkassa (der matavfall osv er) er ødelagt, så da vil eventuelt alle naboene her se hva som ligger der.  :legrine:

Anonymous poster hash: ba5ea...177
Skrevet

Plukk den fra hverandre og kast det som ikke er elektronisk i avanlig avfall og lever resten.

Skrevet

Alltid like tafatt? Kast den i søpla. Engangtilfelle, miljøet kollapser ikke av den grunn...

Anonymous poster hash: 6da15...1b7

Skrevet

Alltid like tafatt? Kast den i søpla. Engangtilfelle, miljøet kollapser ikke av den grunn...

Anonymous poster hash: 6da15...1b7

Hvis alle tenker som deg, så blir det jo ikke engangstilfelle! Det er ikke tafatt å prøve å være miljøbevisst!

Jeg får ta en tur rundt og se om noen har sånn miljøstasjon utenfor butikken.

Hi

Anonymous poster hash: ec86b...0d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...