Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Bare alene.. 😅 Anonymous poster hash: f5c19...2a0
TPK Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Nei, selvsagt ikke! Jeg lukker også døra når jeg er på do, det er litt i samme kategori føler jeg...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Samboeren min gjør det.. hele tiden.. æsj Anonymous poster hash: 4f809...15b
Førstemann Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Veldig sjelden. Mannen min gjør det hele tiden og jeg holder på å bli gal! han begynte i vinter, og det har hittil ikke hjulpet å snakke til han. Har sagt at det ikke er normalt å plutselig klø så inni hampen inni nesa og at han må gå til legen, men selv ikke det tok han til seg.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Aldri! Jeg snyter med når jeg har dusjet om morgenen, da har alt løsnet. Så har aldri bubber. Sto bak en dame i kø i dag. Hun sto åpenlyst og gravde langt opp i nesa, og en stor tørr bunn falt på gulvet. Kvalmebyge!!!! Anonymous poster hash: 50264...5c1
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Nei, aldri. Eller jo, barna da de var veldig små, men ikke nå. Jeg skulle ønske jeg ikke måtte plukke i det hele tatt, men jeg får så lett veldig store buser som blokkere for pusten, så de må jo ut. Snyte seg hjelper overhode ikke. Anonymous poster hash: e111e...55e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Ja. Ikke foran hvem som helst, men foran mannen. It's my thing. Anonymous poster hash: bf9c6...548
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. august 2015 #9 Skrevet 6. august 2015 Jeg hater buser, så nei. Piller meg så lite i nesa som jeg kan, og når jeg må pga mye snue eller buser finner jeg papir og bruker det og ikke fingrene, gjør det uten publikum og vasker henda etterpå. Kan selvsagt klø meg på utsiden av nesen uten dette regimet, men jeg graver ikke etter gull foran andre, nei. Jaiks!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #10 Skrevet 6. august 2015 Jeg peller meg en god del i nesa selv jeg mannen klager ikke. Han liker at jeg bruker friheten hjemme Anonymous poster hash: 72266...aa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå