Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Hei, Jeg for 10 dager siden begynte jeg å blø (om man kan kalle det det) sort slimete blod, det var klumper og egentlig veldig ekkelt. (Beklager info) dette var 1 uke før jeg skulle ha mensen. Slik pågikk det en uke, der var ikke noen spesielle smerter men var litt murringer i magen. Da dette stopper var det 2 dager til jeg skulle ha mensen. Men den har fortsatt ikke komt. Går på p-piller og er 4 dager ute i brettet på sukkerpiller. I går kveld fikk jeg noen utrolige smerter i ubderlivet, det var så vondt at svetten randt, jeg trodde først jeg måtte på do, for det kjentes ut som det var da jeg fikk førstemann. Dette varte 1 time og til slutt kom det bare mye slim ut av underlivet mitt. Jeg kan også nevne at jeg hadde celleforandring ascus for ca ett år siden og har ofte smerter dypt inne når jeg har sex med kjæresten. Er kanskje ikke rette forum å skrive på, men er helt ny så jeg vet ikke. Håper noen vil svare😊 Anonymous poster hash: bc791...855
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Kan det være at du har endometriose? Anonymous poster hash: d081a...1d0
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Det er mulig. Både min tante og søskenbarn har det. Anonymous poster hash: bc791...855
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Syntes det du beskrev kunne minne om det. Du bør uansett ta en tur til gynekolog for å få en sjekk. Anonymous poster hash: d081a...1d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå