Gå til innhold

Tegn på fødsel? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 37 uker og er annengangs :) Jeg har vært veldig sprek i begge svangerskap og har ikke hatt noen plager.

Førstemann ble jeg satt i gang med,11 dager over tiden.Jeg er veldig spent på om det starter av seg selv denne gangen.

 

I går begynte jeg stivne i bekkenet.Mest foran.Har idag begynt å vagge,faktisk.Merker et slags press mot bekkenet foran.Nå når jeg ligger i senga er det som om det verker i bekkenet bak.Kjenner og at lysken strammer seg litt.Kan dette bety noe eller er det bare kroppen som gjør seg klar rett å slett?

Hadde det ikke sånn her sist.

 

Noen som kan dele erfaringer?

 

Anonymous poster hash: 082ba...772

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje babyen som har sunket ned i bekkenet og festet hodet. Merker du noe forskjell på fasongen på magen? Når det skjedde med meg var det over natten, og magen så ut som den hadde sunket 15-20 cm. Det gikk noen dager før jeg fødte da, mener jeg å huske.

 

Anonymous poster hash: 33c4d...3db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...