Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Jeg er 37 uker og er annengangs Jeg har vært veldig sprek i begge svangerskap og har ikke hatt noen plager. Førstemann ble jeg satt i gang med,11 dager over tiden.Jeg er veldig spent på om det starter av seg selv denne gangen. I går begynte jeg stivne i bekkenet.Mest foran.Har idag begynt å vagge,faktisk.Merker et slags press mot bekkenet foran.Nå når jeg ligger i senga er det som om det verker i bekkenet bak.Kjenner og at lysken strammer seg litt.Kan dette bety noe eller er det bare kroppen som gjør seg klar rett å slett? Hadde det ikke sånn her sist. Noen som kan dele erfaringer? Anonymous poster hash: 082ba...772
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Kanskje babyen som har sunket ned i bekkenet og festet hodet. Merker du noe forskjell på fasongen på magen? Når det skjedde med meg var det over natten, og magen så ut som den hadde sunket 15-20 cm. Det gikk noen dager før jeg fødte da, mener jeg å huske. Anonymous poster hash: 33c4d...3db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå