Gå til innhold

Mitt 6 svangerskap


Lola2016

Anbefalte innlegg

Går inn i mitt 6 svangerskap nå.

Fikk barn Nr 1 uten problemer. Graviditet Nr 2 endte i SA, graviditet Nr 3 endte i MA,så fikk jeg et friskt barn på 4 graviditet. Ifjor sommer ble jeg gravid for 5 gang, endte i SA. Nå er er det 6 påbegynte svangerskap... Altså barn Nr 3?

 

Går inn i dette med mye angst... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jeg godt forstå. Det verste du kan gjøre er som jeg gjorde da jeg hadde fødselsangst : leste alt jeg kom over og slukte alt. Trodde på de mest ekstreme historiene ogvtenkte det verste. Jeg fikk masse hjelp på a-hus med dette og det var godt for oss. Jeg oppsøkte alternativ hjelp med tanke på angst. Jeg bestemte meg for å ikke prate så mye med folk om dems erfaringer osv. Men heller prate med en proffesjonell. Mine tips til deg er å være åpen med det og få proff hjelp. Om det bygger seg opp angst er ikke det bra for babyen heller. Ikke rart du får det etter dine erfaringer. Masse lykke til! Dette skal gå superdupert:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Vet ikke hva jeg skal si for å hjelpe deg. Jeg har selv blitt litt kald i forhold til gravediteten pga det samme. Var slik ds jeg fikk 2åringen og. Ville ikke innrømme jeg var gravid før ordinær ul. Følte jeg hadde en snylter eller alien inni magen.

 

Stor klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...