Gå til innhold

Hvilken el-sykkel har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva er du mest og minst fornøyd med?

Hvor mye kostet den og hvor mye bruker du den?

Tusen takk for hjelpen, jenter 😊

Anonymous poster hash: 6bf23...3b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ecoride. Kostet 14000. Veldig fornøyd. Bruker den daglig. Ingenting jeg er misfornøyd med.

Anonymous poster hash: 6ede3...748

Skrevet

Har også Eco-Ride, Ambassadør. Veldig fornøyd med den stort sett. Betalte 13500. Om jeg skulle trekke frem noe negativt, kunne bakbremsen vært litt bedre.

Den har ikke krankmotor, og er dermed ikke blant de sterkeste syklene - men for å få det må man opp i en prisklasse jeg ikke ville, sånn på 20,000 pluss.

Anonymous poster hash: b65e2...6cf
Skrevet

Ecoride ambassadør. Brukervden hver eneste dag. Minus at den er tung og dermed umulig å sykle uten motor.

Ellers bare bra.

Anonymous poster hash: 57ed8...768

Skrevet

Har en Kalkhoff tasman Classic (tror det er det den heter).

Har hatt den siden i mai år og betalte 26 000 (ja, den er dyr!). Jeg har syklet ca. 400 km på den. Er veldig fornøyd! Bruker den til og fra jobb, det er 7 km nedover den ene veien og 7kom oppover den andre ... Lader den ca. to ganger i uka, da er batteriet ca. halvtomt.

Er selvsagt mest fornøyd med at det går lekende lett oppover alle bakkene :-) Synes også den er veldig fin å se på, klassisk damesykkel med skinnsete og skinnhåndtak. Er egentlig ikke misfornøyd med noe, det måtte være at den skulle hatt flere tyngre gir. Den har 8 gir og de tre-fire letteste girene bruker jeg aldri, men kunne tenkt meg flere nyanser mellom de tre tyngste. Også har jeg måttet betale ekstra på innboforsikringen min, den dekket nemlig bare sykkel opp til 5000 kroner.

Kanskje jeg likevel ville kjøpt en mer sportslig variant neste gang, man får nemlig lyst til å sykle fort :-)

El-sykkel er herlig!

Anonymous poster hash: 875ae...c9b

Skrevet

Har en Kalkhoff tasman Classic (tror det er det den heter).

Har hatt den siden i mai år og betalte 26 000 (ja, den er dyr!). Jeg har syklet ca. 400 km på den. Er veldig fornøyd! Bruker den til og fra jobb, det er 7 km nedover den ene veien og 7kom oppover den andre ... Lader den ca. to ganger i uka, da er batteriet ca. halvtomt.

Er selvsagt mest fornøyd med at det går lekende lett oppover alle bakkene :-) Synes også den er veldig fin å se på, klassisk damesykkel med skinnsete og skinnhåndtak. Er egentlig ikke misfornøyd med noe, det måtte være at den skulle hatt flere tyngre gir. Den har 8 gir og de tre-fire letteste girene bruker jeg aldri, men kunne tenkt meg flere nyanser mellom de tre tyngste. Også har jeg måttet betale ekstra på innboforsikringen min, den dekket nemlig bare sykkel opp til 5000 kroner.

Kanskje jeg likevel ville kjøpt en mer sportslig variant neste gang, man får nemlig lyst til å sykle fort :-)

El-sykkel er herlig!

Anonymous poster hash: 875ae...c9b

Hvordan fungerer det egentlig? Er det god trening? Hvor lang tid bruker du oppover de 7 km?

Anonymous poster hash: 6ee7f...e1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...