Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Venter baby nr to som må bli "flaskebarn". Tenker å bruke Aventflasker, men det er jo endel forskjellige smokker til dem, burde jeg kjøpe mange av alle typene? Anonymous poster hash: 293e8...33a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Vi har kun brukt den typen fra avent som heter natural, og synes den fungerer fint. Hvordan den er sammenlignet med de andre typene som dinapp og airflex vet jeg dessverre ikke, men for oss har det iallefall holdt med kun en type. Av den første størrelsen med et hull hadde vi vel 8 smokker (og flasker) for å slippe å vaske mange ganger i døgnet. Vi har så gradvis gått ned på antall ettersom det ble færre matinger, og nå er vi på den med 4 hull og har 4 smokker av den. Anonymous poster hash: 70143...2f0
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Nei. Start med den til nyfødt, mulig det er den som følger med Aventflasker du kjøper på apoteket. Den følger ikke med de du kjøper i butikken, der starter den på hakk nummer to. (Tror nyfødt heter null forresten, så da blir vel nummer to 1 ) Så ser du etterhvert. Jeg har hatt to som har fått flaske fra rundt 4 mnd. De måtte ha nyfødtsmokk, ellers fikk de melka for fort. De har brukt nyfødtsmokk hele veien, foruten de flaskene jeg etterhvert kjøpte i butikk, som likevel var langt unna "ettåringsstørrelse"...De har med andre ord brukt småstørrelser hele veien, og aldri klaget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå