Gå til innhold

Mulig å bruke sorte strømper til denne kjolen...?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.floyd.no/kjoler/selskapskjoler/floyd-kjole-colette

Synes den var så fin! Men jeg har åreknuter, så kan ikke vise frem leggene mine:( :(

Anonymous poster hash: e2c0f...c3f

Nei, bruk hudfarget. Kjøpt sånn hudtape som kamuflerer åreknutene:) veldig fin kjole forresten!

Anonymous poster hash: 424b1...798

Skrevet

Klart du kan ha strømper.

Men du kan også gå uten?!

Jeg har også åreknuter. Men for et par år siden sluttet det på magisk vis å plage meg, så nå bryr det meg ikke lenger! Satser på å være så søt/sjarmerende/morsom at ingen glor på beina mine! 😄

Anonymous poster hash: 174f4...48d

Skrevet

Jeg har også åreknuter, men jeg bruker hudfargede strømper, da synes de ikke så godt.

Anonymous poster hash: 834f6...0ea

Skrevet

Hva er denne hudtapen??? Hvis det finnes noe som kan skjule de blir jeg virkelig lykkelig altså!!! :hoppendeglad:

Og til deg over: jeg håper jeg også kommer dit at jeg klarer å la være å tenke på det..., men pr idag skjemmes jeg virkelig... :(

Skrevet

Ikke bruk svarte strømpebukser til denne kjolen. Nydelig kjole forresten. :-)

Har du sett på cover up sminke til åreknutene dine? Siden de plager deg ville jeg heller brukt sminke, for da kan du gå uten strømpebukse.

Skrevet

Ja du kan ha sorte men da må du ha sorte sko også. 

(og de har ikke retusjert bena på modellen, hun ser jo verre ut en meg)

Skrevet

Hva er denne hudtapen??? Hvis det finnes noe som kan skjule de blir jeg virkelig lykkelig altså!!! :hoppendeglad:

Og til deg over: jeg håper jeg også kommer dit at jeg klarer å la være å tenke på det..., men pr idag skjemmes jeg virkelig... :(

Jeg skjønner det virkelig ikke, hvorfor skal du skamme deg over noe du overhodet ikke kan noe for? Et arr etter en skade, noen strekkmerker, åreknuter osv, bryr du deg virkelig om sånt på andre?

Når du møter mennesker er det vel smilet, øynene, samtalen osv som er viktigst? Selvfølgelig ser man om folk har pyntet seg og gir kanskje et kompliment, men man bruker da ikke hverken tid eller energi på å henge seg opp i andre sine små skavanker og skjønnhetsfeil?

Så hvorfor skjemmes over sine egne, ingen bryr seg.

Anonymous poster hash: 834f6...0ea

Skrevet

Du kan bruke sheer cover mineralsminke på åreknutene dine.. vanlig foundation funker sikkert også 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...