Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Kan Være UVI eller nervøs blære også. Men nå har jeg Googla og lekt lege-ikke bra. Jeg tisser sånn ca. Hele tiden nå. Kanke vanlige mengder 3 ganger om dagen,men jeg føler jeg må tisse igjen med en gang jeg må tisse.med en gang da jeg har reist meg opp. H is det kommer,kommer det bare noe dråper. Sykt irriterende,men nå som jeg går og tenker på det føles det nesten verre. Kanskje det sitter mer psykisk aner ikke. Ikke er jeg mer tørst enn vanlig,tisser ofte,men nesten ingenting. Jeg har ingen andre symptomer da iflg det som står på nett. Men var det sånn at dere tissa mye?eller bare skvett? 😯 takk for svar. Har noia nå,aldri mer googling 😉 Anonymous poster hash: ce89e...9e5
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Høres mer ut som UVI enn diabetes altså Anonymous poster hash: 73f2b...7c3
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Ta en prøve hos legen du... Både uvi og blodsukker. Anonymous poster hash: 8a698...2dd
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Tissa dere mye? Altså mye væske,eller bare ofte? Anonymous poster hash: ce89e...9e5
Gjest Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Nei, jeg tisset ikke mye. Høres ut som UVI i stedet.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 Var det bare tissing,eller var dere også tørste i tillegg? Eller andre symptomer? Jeg føler at dette nesten er psykisk jeg nå,for jeg tenker så mye på det. Men UVI uten andre symptomer,bare tisser?! Hi Anonymous poster hash: ce89e...9e5
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #8 Skrevet 5. august 2015 Høres ikke ut som diabetes. Anonymous poster hash: b38de...bde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå