Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Er over lengre tid blitt svimmel, ustø, usigelig trøtt. I tillegg helt kraftløs, orker iblant ikke å gå på do eller dusje. Mistet et barn for to år siden. Ble rammet av nok en krise for ett år siden. Tror selv jeg har møtt veggen, men lurer på om andre som har møtt veggen har hatt det slik som jeg beskriver. Bena er stive, leddene verker. Anonymous poster hash: b1233...201
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Forkjøla, lavt stoff skiftet, nede periode. Anonymous poster hash: 83164...bcc
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Dette kan være mye rart. Det kan være en psykisk reaksjon eller det kan være noe fysisk. Eller en kombinasjon. Bestill en time hos fastlegen din og fortell hvordan du føler deg og hva som har skjedd. Jeg tror det er viktig at du starter der. Ikke sitt og undre deg over dette og la tiden gå. Anonymous poster hash: d473b...40d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Du kan prøve med tilskudd av D-vitamin og tran/omega 3. Det hjalp meg når jeg hadde det sånn... Men ta en tur til fastlegen også. Greit å få tatt noen prøver for å utelukke diverse. Anonymous poster hash: 91c86...6c3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Da jeg hadde det sånn var jeg så lav på B12-vitamin at jeg måtte ha sprøyter med tilskudd, var også lav på D-vitamin og jern. Begynn med en tur til lege for å få tatt nødvendige blodprøver. Anonymous poster hash: effd8...d20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå