Gå til innhold

Tiltakslaus og fantasilaus 7-åring!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir snart gal! Uansett om ho har besøk eller er åleine - ingenting har ho lyst til å gjere/leike. Det blir alltid forhandling og diskusjon med venner om kva dei skal gjere på. Nettbrett er det einaste som gjeld for ho, verkar det som, noko ho eigentleg har restriksjon på ved besøk. Likevel har det blitt ein del av dette i sommar. Kan det vere at ho må "avvennast"? Korleis er det med dykkar 7-8åringar? Leiker dei, eller surrar dei rundt utan å vite kva dei skal ta seg til?

Anonymous poster hash: 8062b...186

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min får sjelden spille når han har besøk og får heller ikke spille så mye han vil ellers. Det hender de har problemet med å finne på noe å gjøre, men det er sjelden.

Anonymous poster hash: 12216...d29

Skrevet

Bare restriksjon ved besøk?

Her er det på tide å legge brettet helt bort. Det hemmer barnet ditt sin utvikling!

Anonymous poster hash: 30aa5...10c

Skrevet

Da må du legge det vekk og si det er borte. Det gjør jeg med min i blant og etter litt syting så kan han leke i timesvis.

Skrevet

Nei, ho blir begrensa ellers og! Men ved besøk skal ikkje brettet fram i det heile tatt. Men ja, eg vurderer skjermforbod ein periode framover....

Skrevet

Fjern brettet! (Sett sterke restrisjoner og si i fra at dersom hun ikke hører på det, så gir du bort brettet eller legger det hos en besteforelder eller noe sånt - som du faktisk gjennomfører - husk at barnet må få et par advarsler).

Her leker de med alt mulig (7-åringer). De dikter opp eventyr og mysterier, de strikker, de perler, de herjer på trampoline, de lager ting av alt mulig rusk og rask, de leker med figurer eller biler (ja det er jenter), de kler seg ut, de lager show, de har t-selskap, de lager bok, de pusler puslespil, tegner med kritt osv osv osv osv.

Anonymous poster hash: 826ab...bdb
Skrevet

Jeg hadde konfiskert det nettbrettet med en gang!

Anonymous poster hash: 9efaf...418

Skrevet

Jaaa, då gjennomfører eg! Nix meir brett her heime på lang stund!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...