Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Dette kan jeg ikke si til noen jeg kjenner uten å høres ut som en veldig selvsentrert skrytete person men jeg er bare litt glad og stolt Fødte nettopp mitt andre barn og endte opp med å gå opp 7 kg i svangerskapet. Startet på 63 kg og veide 70 kg på slutten. Idagår er dagen etter fødsel og jeg veier 63 kg igjen. Veldig fornøyd selv om jeg ikke kan si jeg kan få noe skryt fordet. Men også stolt over å ha født uten noen smertelindring da jeg hadde rier i to døgn før vannet ble tatt ved 5 cm. Da gikk det bare 1,5 til baby var ute. Sånn..da har jeg fått vært kvalmende og skrytete idag 😀😀😀😀 Og koser meg med den nydelige jenta min nå❤ Anonymous poster hash: e9346...8f3
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Jeg har noen venninner som deg, de er slik naturlig. Går lite opp i svangerskap og få dager etter fødsel er de i samme buksene som før fødselen. De har det mye lettere enn de som går mer opp og må slite for å gå ned igjen etterpå. Skal sies at de som er raskt tilbake til sin normalvekt også alltid har hatt et sunt kosthold og er i mye aktivitet. Gratulerer med jenta di - kos deg Anonymous poster hash: 6cc51...c18
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Wow, heldig! Jeg er sjalu.. 😂 Og gratulerer så mye med baby :-) Anonymous poster hash: c4664...849
Gjest Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Misunnelig og ikke minst gratulerer. Fremdeles er jeg 30 kg unna der jeg var med førstemann Huff.....*skammermeg*
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Hvis dette er viktig for deg, så skal du være stolt! Anonymous poster hash: 48b18...c9c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Er litt som deg. Gikk opp 12kg under svangerskapet, ti av de var borte dagen etter fødselen, og gikk ned enda to til etter det. Problemet var bare at da babyen min var 4 uker måtte jeg slutte og amme og da gikk jeg plutselig opp igjen 7kg. Anonymous poster hash: ec4d0...e62
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 Tusen takk dere. Og til deg som spør. .det er absolutt ikke det viktigste. Men litt morsomt etter 9 tunge måneder.. Godt at et par ting går greit. Og alltid en mestringsfølelse etter fødsel da:) Anonymous poster hash: e9346...8f3
beachgirl Skrevet 5. august 2015 #8 Skrevet 5. august 2015 Som om jeg skulle skrevet innlegget!😉Veide 63, gikk opp til 70 og ned til 62 dagen etterpå😂👍det er herlig!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #9 Skrevet 5. august 2015 Gratulerer! Du har vært flink skulle ønske det var meg jeg gikk opp 24 kg med første, fra 56 til 80 kg! Neste gang tok jeg meg skikkelig sammen, men gikk fortsatt opp 20 kg fra 60 til 80 kg. Tre mnd etter fødsel er jeg nå på 65 kg. Vil enda ned 7 kg til. Har også hatt to styrtfødsler uten smertelindring, og det synes jeg absolutt er noe å vøre stolt over selv om det er fy-fy å si det høyt Så dagens klapp på skuldra får til deg Anonymous poster hash: 5bc98...bf1
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #10 Skrevet 5. august 2015 Sånn hadde jeg det med nr to. Rett inni str 36 to dager etter fødsel. Etter nr 3 (5 år siden) bruker jeg fortsatt 38:( Anonymous poster hash: 49aee...189
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #11 Skrevet 5. august 2015 Heldiggris! Jeg kjenner jeg er megamisunnelig. Gratulerer med baby, forresten! Anonymous poster hash: 16d7c...02f
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #12 Skrevet 5. august 2015 Det kunne vært meg med eldste. Opp fra 62 til 70 i svangerskapet. Reiste hjem fra sykehuset 62 kg tung i mine slimjeans. Slank og fin. Så drakk ungen (ammet) av meg ytterligere 10 kg ila noen måneder. Var altfor tynn. De to neste svangerskapene har vært like. Bortsett fra det enorme vekttapet under ammingen. Har kun gått litt under normalvekt med de. Gratulerer med baby ☺ Anonymous poster hash: 8b646...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå