Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Hei. Jeg fyller 40 i desember. Skal ha familieselskap. Utenom det, så har jeg tenkt å be noen jenter hjem til meg. Har lyst til å gjøre det ekstra koselig. Langbord med masse levende lys. God fingermat osv. Jeg har også lyst til å overraske gjestene med er eller annet.( altså på kvelden) Forslag? Anonymous poster hash: 75b81...a7c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Overraske med hva da? Musikkinnslag? Budsjett? Jeg vil si dette kommer litt an på hvor du bor (muligheter), hvem du kjenner som kan hjelpe med f.eks musikkinnslag (igjen, muligheter), og hvilke interesser du/dere har. Skal det være en aktivitet? Skal det være underholdning? Skal det være lek/quiz? Tilfeldige forslag: magedans (innleid danser, dere kan evt lære litt), fyrverkeri (mulig du må ha søknad/snakke med politiet), bor du landlig til og har noen med hest og slede kan du leie en sledetur (eller hundespann) til et sted dere kan fortsette hyggen, du kan leie inn en lokal artist, du kan lage quiz og selskapsleker, du kan ordne vinsmakingskurs eller leie en spesiell kokk som lærer dere noen triks. Bor du nordpå kan det være mulighet for å se nordlyset og gjøre noe i den forbindelse. Anonymous poster hash: e3332...4a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå