Gå til innhold

Du som ble satt i gang med ballong?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dro du hjem med den inne? Hvor lang tid tok det før den datt ut? Og hvor mange cm var du da?

Anonymous poster hash: f0081...b8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk satt den inn og dro så hjem. Hadde avtale om ny time/kontroll neste morgen klokken 09.00, og ellers ta kontakt dersom det skjedde noe eller den falt ut før. Den falt ut mens jeg stod i dusjen neste morgen klokken 08.00, så vi bare gjorde oss ferdig og dro som vi hadde tenkt til klokken 09.00. Husker ikke hvor mye åpning jeg hadde da det skjedde. De måtte sette modningspiller 2 ganger etter det uten at det skjedde noe, så til slutt tok de vannet. DA gikk det fort da. :D Ungen var ute på få timer etter det. 

Anonymous poster hash: c9279...5d9
Skrevet

Måtte være innlagt pga komplikasjoner under forrige fødsel. Ballongen ble dratt ut etter et døgn. Var da 3 cm siden den kunne dras ut. Måtte ha to runder med modningsgel etterpå før riene startet.

Anonymous poster hash: 2acab...f4f

Skrevet

Jeg fikk den i 17-tiden en tirsdag. Dagen etter fikk jeg dra hjem i noen timer. Den falt ut kl 22 den kvelden, og måtte vente på modningspiller til neste dag (travelt på føden); hadde dagen etter, altså torsdag, 1cm åpning. (Hører til at det ble en mislykket igangsetting lørdag, hvor én time senere gikk vannet spontant. Ble til slutt en styrtfødsel på 45 min).

Skrevet

Fikk den rundt 21 mandag kveld. Fantes ikke moden,ingen tegn til åpning.

Falt ut tirsdag morgen i 9tiden,da hadde jeg 4cm. Sov over på sykehuset da.

Skjedde ikke noe,så de tok vannet i 11-tia.

Skjedde fortsatt ikke noe,så fikk drypp litt over kl 13.

15.37 samme dag var baby ute :-)

Skrevet

Fikk den innsatt klokken 13 og dagen etter klokken 0900 datt den ut. Fungerte ikke på meg, var helt umoden fortsatt. 

Anonymous poster hash: 4e8df...50a
Skrevet

Fikk den innsatt klokken 13 og dagen etter klokken 0900 datt den ut. Fungerte ikke på meg, var helt umoden fortsatt. 

Jeg var hjemme med ballongen forresten. Følte meg veldig sexy med den dinglende ut av Hufsemor. 

Skrevet (endret)

Fikk den satt inn kl 08 og den falt ut ca kl 14. Da var åpningen stor nok til at vannet kunne tas. Babyen ble født rett før kl 18❤ Det var min tredje fødsel, kan være det ikke hadde gått så fort hvis det hadde vært den 1.

Endret av Me and my monkey
Skrevet

Fikk den satt inn kl 14 en mandag. Dro hjem, og hadde kjempevondt, med masse smårier. Dro tilbake på sykehuset dagen etter. Tok den ut, og sjekket modning. Hadde ikke hjulpet noe. Fikk modningspiller hele tirsdagen, hele onsdagen, og natt til torsdag gikk vannet. Barnet ble født med hjelp av vakum og klipping torsdag formiddag.

En helt forferdelig opplevelse jeg ikke unner noen.

Anonymous poster hash: 2b234...20a

Skrevet

Jeg har fått satt inn ballong tre ganger. 2 av tre ganger datt ballongen ut i løpet av 1 time, den siste gangen tok det ca 5-6 timer før den datt ut. Der jeg fikk satt inn ballong har de en policy at man ikke får dra hjem med ballongkateter. Uansett har jeg hatt komplikasjoner på toppen av dette så da var det iaf uaktuelt å dra hjem :)

Første gangen fikk jeg to tab etter ballongkateteret. De to siste gangene holdt det med et par runder med gele. Foretrakk helt klart gele fremfor tab!

Anonymous poster hash: 13f0d...bef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...