Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Jeg har verdens beste jobb som jeg stortrives i! Jeg jobber parallellt med sjefen og har personal ansvar for de ansatte. Jeg har ikke jobbet der så lenge men elsker jobben. Det er hektisk og det trives jeg med. Nå saken...når jeg var liten opplevde jeg et overgrep. Jeg har aldri snakket om dette før er år siden og da gikk jeg litt kjelleren. Jeg konfronterte overgriperen og det var tøft. Nå kom en ansatt til meg og fortalte at hun var blitt voldtatt...vi pratet litt og etterpå greier jeg ikke konsentrere meg på jobb :-(. Hver gang jeg ser henne tenker jeg på dette og min opplevelse :-(. Jeg har i alle år vært veldig flink å dytte dette vekk men nå går det ikke. I dag fikk jeg nesten ikke gjort noe på jobb og jeg vil ikke ha det slik. Jeg har et veldig godt forhold til sjefen min og lurer på om jeg skulle prate litt med henne. Jeg greier nesten ikke forholde meg til denne ansatte som kom og fortalte dette og sånn skal det ikke være. Anonymous poster hash: 09a67...491
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Jeg har verdens beste jobb som jeg stortrives i! Jeg jobber parallellt med sjefen og har personal ansvar for de ansatte. Jeg har ikke jobbet der så lenge men elsker jobben. Det er hektisk og det trives jeg med. Nå saken...når jeg var liten opplevde jeg et overgrep. Jeg har aldri snakket om dette før er år siden og da gikk jeg litt kjelleren. Jeg konfronterte overgriperen og det var tøft. Nå kom en ansatt til meg og fortalte at hun var blitt voldtatt...vi pratet litt og etterpå greier jeg ikke konsentrere meg på jobb :-(. Hver gang jeg ser henne tenker jeg på dette og min opplevelse :-(. Jeg har i alle år vært veldig flink å dytte dette vekk men nå går det ikke. I dag fikk jeg nesten ikke gjort noe på jobb og jeg vil ikke ha det slik. Jeg har et veldig godt forhold til sjefen min og lurer på om jeg skulle prate litt med henne. Jeg greier nesten ikke forholde meg til denne ansatte som kom og fortalte dette og sånn skal det ikke være. Anonymous poster hash: 09a67...491 Pass så ikke du bryter tilliten til den personen som har fortalt deg dette da Anonymous poster hash: ff811...579
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Jeg har verdens beste jobb som jeg stortrives i! Jeg jobber parallellt med sjefen og har personal ansvar for de ansatte. Jeg har ikke jobbet der så lenge men elsker jobben. Det er hektisk og det trives jeg med. Nå saken...når jeg var liten opplevde jeg et overgrep. Jeg har aldri snakket om dette før er år siden og da gikk jeg litt kjelleren. Jeg konfronterte overgriperen og det var tøft. Nå kom en ansatt til meg og fortalte at hun var blitt voldtatt...vi pratet litt og etterpå greier jeg ikke konsentrere meg på jobb :-(. Hver gang jeg ser henne tenker jeg på dette og min opplevelse :-(. Jeg har i alle år vært veldig flink å dytte dette vekk men nå går det ikke. I dag fikk jeg nesten ikke gjort noe på jobb og jeg vil ikke ha det slik. Jeg har et veldig godt forhold til sjefen min og lurer på om jeg skulle prate litt med henne. Jeg greier nesten ikke forholde meg til denne ansatte som kom og fortalte dette og sånn skal det ikke være. Anonymous poster hash: 09a67...491 Pass så ikke du bryter tilliten til den personen som har fortalt deg dette da Anonymous poster hash: ff811...579 Hun fortalte dette til begge oss samtidig. Anonymous poster hash: 09a67...491
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Dersom du opplever at du kan være åpen med sjefen din, så sier du det som det er. Så må du finne teknikker for å legge dette tilbake i rett "arkivskuff" - enten du klarer det selv eller trenger hjelp for å gjøre det. Lykke til! Anonymous poster hash: 9cfb5...5fd
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Jeg var i en litt tilsvarende situasjon og vurderte nøye før jeg var åpen med sjefen. Resultatet var diskret, men massiv støtte og stor forståelse! Se ann sjefen, åpenhet er ofte gull, men kjipt om det blir misbrukt. Lykke til! Anonymous poster hash: 4a981...534
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Jeg har en fantastisk sjef som jeg stoler på. HI Anonymous poster hash: 09a67...491
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 Jeg ville heller forsøkt å løse problemet. Om du forteller det til sjefen din, hva kan hun gjøre annet enn å ha forståelse for at du ikke klarer å gjøre så mye på jobb? Søk heller hjelp hos en psykolog. Ta en prat noen timer for å løse litt opp i hvorfor du har reagert som du gjør. Du vil måtte komme til å forholde deg til denne jenta videre fremover, så jeg syns heller du skal bedrive litt problemløsing der. Anonymous poster hash: 1b724...574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå