Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Blir helt sjokka jeg. Brukt bukse med litt nupper 160,- nypris 200,- hva er det med folk da !!?! Jeg får ikke solgt ubrukt Hummeljakke til en 50 lapp en gang og den kosta 500,- ny. Rart !!! Anonymous poster hash: e0d2c...520
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Noen tar latterlige priser Men er det bare meg, eller er PdL-klærne veldig smale i armene?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Pysjbukse med nupper . Må le litt. Tror mange mener pomp er fancy merketøy så føler de seg som fiffen selv .... Anonymous poster hash: e0d2c...520
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 PdL klærne har blitt veldig dårlig på kvalitet.Har handlet alt av barnetøy der tidligere,men ikke de 4 siste sesongene da jeg fikk klær som sømmene gikk opp på før bruk,knapper falt av,mistet mye farge etter en vask,nuppete osv. Er medlem på den kjøp og salgsiden på fb og helt sykt hva noen faktisk betaler for brukt tøy. Anonymous poster hash: 3e54e...f61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå