Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Jeg MÅ lage sjokolademousse til ei kake, men har absolutt ingen ting å lage den med bortsett fra en nesten ødelagt plastvisp. Fins det noen gode triks der ute, eller er det mulig å piske moussen uten håndmikser? Rede jeg aldri kommer i mål, mtp at den skal piskes i 5 min med kjøkkenmikser🙈 Anonymous poster hash: 0d916...e10
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Det er fullt mulig:) tar ikke veldig lang tid heller, 20 min eller rundt der Anonymous poster hash: 10b58...e6b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Det er fullt mulig:) tar ikke veldig lang tid heller, 20 min eller rundt der Anonymous poster hash: 10b58...e6b Ikke verre! Takk😄 Anonymous poster hash: 0d916...e10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå