Gå til innhold

Dere som har vært i rettssak mot voldelig eks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det? Hva skjedde og hvilke spørsmål fikk du fra hans forsvarer?

Anonymous poster hash: 5b8d3...272

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikkje vore oppi da, men har tenkt mykje på "ka om".

Masse lykke te!!

Skrevet

Ofte spør de om klokkeslett. Men da er det bare å svare at du ikke aner, for du ble vannet og så dessverre ikke på klokken. Noen spør om det kan ha vært et uhell, men et uhell er er slag. Slag så man havner på legevakt er med hensikt. Mer enn et slag er med hensikt

Anonymous poster hash: 2b1c3...48f

Skrevet

Ok. Men saken er at jeg faktisk husker mye av detaljene rundt handlingene, faktisk noen ganger dato også. Jeg vet ikke hvorfor.. Men ok.. Jeg er bare redd for ikke å bli trodd. Jeg var på vei tilbake flere ganger og det kan vel også bli brukt. At han da ikke kan være SÅ ille :(

Skrevet

Har du en psykolog, så få denne til å vitne. Datoer er vanlig å huske. 5. August var dagen jeg ble banket første gang, 4. Desember er datoen jeg trodde jeg skulle dø osv..

Men at du var på vei tilbake.... Helt vanlig. Er du tilbake har du kontroll på de tingene han gjør/gjorde. Når du er ute av det er frykten for han større fordi det ikke er like kontrollert. Når dukker han opp? Hvor sint er han for at jeg dro osv..

Det er kkke noe unormalt med det du føler og har gjort! Og husk for all del hele veien: det har aldri vært dun skyld. Det er ikke du som skal bli trodd, det er han!

Anonymous poster hash: 2b1c3...48f

Skrevet

Di fleste som har vært i voldelige forhold har enten ikke klart å dra eller drar tilbake. Det har ingenting med at det " ikke var så ille". Det har noe med det psykiske taket den voldelige personen har på deg.

Anonymous poster hash: d2d71...32d

Skrevet

Takk for svar!! Jeg er så nervøs:( Jeg har journaler fra psykologtimene, og kan sikkert få hun til å vitne. Har flere andre også.

Hi

Skrevet

"At da ikkje va så ille" e da vi seie te oss sjøl - når vi går tilbake gong ette gong, eller evt vurdere da. Og kanskje dei som ønske tru voldsutøvaren tenke da. For å gjer personen dei bryr seg om meir menneskelig og god enn ka som kan bli presentert for di.

Da handle ikkje om ko smart eller ressurssterk du e.

Be din advokat gå gjennom vanlige spørsmål du kan forventa deg. Så du får mulighet til å forbereda deg. Både på koss spørsmåla blir stilt, men og koss du kan svara.

Ønske deg lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...