Gå til innhold

Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det ikkje enkelt for tiden. Har oppdaget at samboeren driver med nettdating. Han mailer med ei jente, og jeg har lest alt. Han utgir seg for å vere singel. Sier ellers veldig mye om seg selv og familien sin (ikke noe om barna sine eller meg da sef...). Han vet ikke at jeg følger med på mailen hans og at jeg vet om dette. Tok han for det samme for under ett år siden. Da var jeg gravid. Dette er veldig sårende. Klarer ikke å stole på han lenger, og sex er noe jeg helst ikke vil ha, men som han bare tar seg til rette uansett. Har mistet totalt lysten, og føler at jeg har fått et slag i magen. Ikke vet jeg om han har vært utro heller, noe jeg faktisk mistenker. Har mest lyst til å flytte NÅ, men er ikke så lett det heller midt i permisjonen. Vi har flere barn sammen, hus, bil, hund.... Tenkte å skrive ut fra mailen hans for å ha noe å "slå" i bordet med. Hva synst dere jeg bør gjøre? Ødelegger både matlyst og nattesøvn dette her.... 😢

Anonymous poster hash: d1b98...aa5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du snakker med mannen.

Anonymous poster hash: 642c5...d2b

Gjest Antarctica
Skrevet

Du får si som det er, at tilliten er slutt og at du vet alt, så han trenger ikke lyve eller ro seg i land. Og ta det derfra. Uten tillit er jo kjærlighet nesten umulig, men du må selv finne ut hva du kan leve med. Jeg kan ikke leve med en løgner. Men ditt liv er ditt.

Skrevet

Jeg vet ikke om det har noe for seg å skrive ut mailene. Da utarter det seg gjerne til en situasjon der krangelen handler om at du har kontrollert ham heller enn det du oppfatter som tillitsbrudd. Jeg ville nok ikke tenkt at nettfløring i seg selv var nok til å bryte opp et ellers velfungerende ekteskap, men det er jo ikke velfungerende det du beskriver.

Det er klart det er lett å flytte nokså raskt, det klarer du! Tenk på alle andre som klarer seg i et brudd selv om de har barn, hus, bil og hund. Si til ham at du ikke stoler på ham, at du opplever at dere har sex fordi han tvinger deg og at din kjærlighet til ham er varig skadet. Når du sliter med både mat og søvn, er det tydelig at nok er nok. Stå opp for deg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...