Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Er det innafor? Tolvåringer som sitter og synger dritt sa g er for full hals. Sånn bæsj, promp osv Anonymous poster hash: f4984...d41
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Kan du ikke snakke til barnet på en ordentlig måte? Si: det er flere her, så nå må du være litt stille. Ville aldri bedt noen, spesielt ikke et barn om å "holde kjeft". Selvom du ikke har en relasjon til vedkommende, er du fortsatt et voksent forbilde. Anonymous poster hash: 04a8f...fda
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Det er utafor... Anonymous poster hash: b1736...896
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Nei. Det er innafor å snakke til dem, men man kan si det på en ordentlig måte. Anonymous poster hash: 32e3b...bab
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Om det er ille vil vel busssjåføren si ifra? De har vel retningslinjer?? Anonymous poster hash: 22934...3de
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Her er det bussjåfører som sier ifra om de ikke liker ting. Selv putter jeg bare øreproppene i øra og hører på høy musikk. Gidder ikke irritere meg over slikt og synes aboslutt IKKE at du kan be noen, hverken voksne eller barn, om å holde kjeft! Anonymous poster hash: b6c4f...a6a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 Det har jeg gjort en gang. Et par unger/ungdommer mellom 12-16 som bråkte så forferdelig på skolebussen HVER ENESTE DAG. Sparka i setet, sprang i midtgangen. Jeg gikk på videregående, og de gikk på en kristen barne/ungdomsskole. Deb dag i dag er de "drittunger". Det ble bare stille resten av den bussturen, ikke resten av skoleåret..... Anonymous poster hash: 446ba...2fa
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #8 Skrevet 5. august 2015 Det har jeg gjort en gang. Et par unger/ungdommer mellom 12-16 som bråkte så forferdelig på skolebussen HVER ENESTE DAG. Sparka i setet, sprang i midtgangen. Jeg gikk på videregående, og de gikk på en kristen barne/ungdomsskole. Deb dag i dag er de "drittunger". Det ble bare stille resten av den bussturen, ikke resten av skoleåret..... Anonymous poster hash: 446ba...2fa Men 'edit': hadde ikke kommet til å gjort det i dag. Dessverre ser jeg at folk fortsatt ikke klarer å sitte stille på bussem, og det er ikke byssjåførens jobb å lære ungene det hver eneste dag. Anonymous poster hash: 446ba...2fa
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #9 Skrevet 5. august 2015 Hvis det er dine barn synes jeg det er greit å si fra ganske tydlig at du ikke tollererre slik oppførsel, men jeg ville ikke brukt uttrykket "Hold kjeft". Hvis det ikke er dine barn synes jeg du kan be dem høflig om de kan synge litt lavere. Om de ikke hører kan du be bussjåføren om å be dem roe seg ned litt om det er veldig forstyrrende. Anonymous poster hash: 08ab3...ea7
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #10 Skrevet 5. august 2015 Mange psykiske lidelser her ser jeg. Å be noen holde kjeft er det samme som å be dem være stille. Uansett hvordan man gjør det - POENGET er at man ber noen slutte å oppføre seg som fireåringer Anonymous poster hash: f4984...d41
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #11 Skrevet 5. august 2015 Det er jo spesielt at du lar deg irritere av tolv åringer. Skal tydlighvis ikke mye for å irritere deg Anonymous poster hash: 46a91...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå