Gå til innhold

Noen som jobber i åpent landskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne å jobbe et sted hvor de har det og merker at jeg et litt skeptisk... Så da lurer jeg på hvilke erfaringer dere har?

Anonymous poster hash: 5ecc3...fb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort det i  2,5 år. Slitsomt hvis det er mye støy, men veldig koselig og sosialt også :)

Anonymous poster hash: d6a62...a5d
Skrevet

Sitter litt åpent nå også, men ikke på samme måte. Jeg skal ikke sitte mye i telefonen, men vet at flere rundt meg tar mye telefoner...jeg synes det er litt godt med kontor, slik at man får vært litt i fred om det er noe spesielt man skal drive med.

Hi

Skrevet

Jeg gjør, og jeg har ikke den evnen mange har der de kan koble ut støy. Jeg hører ALT folk rundt meg sier, og ganske langt unna også. Kjempeslitsomt. Kan heller ikke ha på musikk, da hører jeg etter på den. Blir sliten i hodet av det. Men heldigvis går folk inn på stillerom for å snakke i tlf. Bruker øretelefoner med innebygget støydemping innimellom, men det hjelper bare litt.

Anonymous poster hash: f0791...869
Skrevet

Jobbet i åpent landskap i 8 år. Slitsomt. Var alltid sliten i hodet av summingen når jeg kom hjem og hater fortsatt samlinger hvor det blir mye summing

Anonymous poster hash: cb840...6f8

Skrevet

Det kan umulig være bra for hørselen i lengden, har mye hørselsskader i slekta så vet en del om sånt. Skulle jeg jobbet i åpent landskap så hadde jeg brukt ørepropper, sånne som stenger ut lyder som er litt unna men ikke de nære så jeg kan snakke i tlf. Men er ikke bra med ørepropper i lengden heller, pga økt bakterier.

Anonymous poster hash: 02d59...42d

Skrevet

Jeg hører også samtalene, men mulig jeg bare er litt ekstra bevisst nå som jeg vet hvordan jeg skal sitte. Tror det er en ca ti stk, så det er vel ikke så aller vest i forhold til noen steder...huff, gruer meg faktisk når jeg kjenner etter 😛

Hi

Skrevet

Jeg elsker å jobbe i landskap!

Men det forutsetter at folk følger reglene og holder støynivået nede og tar lengre samtaler på stillerom.

Blir det ille setter jeg inn ørepropper med musikk.

Anonymous poster hash: 5a640...348

Skrevet

Liker også godt å sitte i landskap. Synes det blir stille og kjedelig på eget kontor. Men klart, det forutsetter jo at folk følger "reglene". Har for eksempel en kollega som lukter noe helt for j..... men jobber heldigvis ikke så tett at jeg må sitte nærme nok til å kjenne det. Sånne ting er ulempene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...