Gå til innhold

Kom med forslag til meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare et par dager til termin, fin form og kan gjøre det meste, men kjeder meg og vet ikke hva jeg skal finne på.... Kom med forslag, begynner å bli lei kjøpesenter...

Anonymous poster hash: 27778...073

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur i skogen og plukk blåbær.

Fin avveksling, smaker godt, er sunt og bevegelsene kan få fødselen til å starte.

Anonymous poster hash: a4f37...3d8
Skrevet

HVIL!

Bra du er i fin form og kan gjøre det meste, men jeg hadde hvilt mest mulig uansett :D

Anonymous poster hash: 5c2e8...802

Skrevet

Ta en tur til svømmehallen. Jeg elsket å svømme når jeg var gravid. Særlig på slutten da man føler seg så utrolig tung og blir anpusten for hver minste lille bevegelse synes jeg det var utrolig befriende å kjenne hvor lett kroppen ble i vannet.

Skrevet

Bak noe godt :-)

Anonymous poster hash: 09add...a39

Skrevet

Mange gode forslag her😄 Joda hviler mye også, men jeg blir så rastløs av å hvile, får sånn uro i kroppen, rett og slett vondt å ligge på sofaen😌

Anonymous poster hash: 27778...073

Skrevet

Sove!

Anonymous poster hash: 09b8c...a65

Skrevet

Minispa/hudpleie hjemme. Blir lite tid til det når babyen kommer... en tur til frisøren? Treffe venninner? Stelle i hagen?

Skrevet

Så heldig du er!

Jeg hadde ruslet meg en tur. Besøkt en gammel tante (eller hva du nå har av slikt). Ringt en lang telefonsamtale til noen du sjelden treffer. Lest en bok.

Ryddet i e-post

Ryddet i bilder

Anonymous poster hash: 77669...927
Skrevet

Min kom alt for tidlig og jeg hadde planlagt å:

Klippe meg

Ta behandlinger, ansikt, manikyr og pedikyr.

En massasje.

Kjøpe inn det siste til sykehuset. (Sendte ut mannen å kjøpe ammesinglet)

Vaske ned huset.

Noe jeg rakk som jeg ble veldig glad for var å bake 100 muffins. Var så enkelt å ta frem av frysern når jeg ville kose meg og snuppa ammet i timesvis i strekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...