Gå til innhold

Dette er normalt ikke sant?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver morgen etter frokost så må jeg på do. Men det er ikke sånn at jeg må sitte i timesvis, men 2 minutt så er jeg ferdig.

Er det normalt? Hver morgen etter frokost?

 

Anonymous poster hash: fa285...ffb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhh

 

Anonymous poster hash: 67b66...3ab

Skrevet

Har du kaffe til frokosten?

 

Leste en plass at en viss andel av befolkningen (spesielt kvinner) reagerer på kaffe på en måte som gjør at tykktarmen sender signal om at det er tid for et toalettbesøk. :P

 

Tror uansett at det er ganske mange som er ganske regulære når det gjelder dobesøk,spesielt med "nr 2"

 

:P 

Skrevet

Så deilig. Ja, det er like normalt som å være mer uregelmessig i avføring. Jeg har IBS, og derfor uforutsigbar avføring, men i mine gode perioder er jeg faktisk akkurat som deg. 10 min etter frokost, må jeg på do. Er kjapt ferdig. Hver dag. Kjempedeilig! Nyt det, om jeg kan si det sånn. Hos meg varer de periodene maks et par uker i året, og jeg lengter tilbake til den tida hver gang den er over...



Anonymous poster hash: 95edf...efe
Skrevet

Må vel gå litt ned i vekt også?

 

Anonymous poster hash: fa285...ffb

Skrevet

Det er helt normalt for folk med et ok kosthold og fornuftig mosjonsnivå. Det er sån det skal være.



Anonymous poster hash: 1217b...309
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Må vel gå litt ned i vekt også?

 

Anonymous poster hash: fa285...ffb

 

 

?

Skrevet

Det er vel helt normalt å gå på do en gang i døgnet?

 

Jeg går stort sett på ettermiddagen! 👍🏼

 

Anonymous poster hash: 9c9a6...986

Skrevet

Kroppen får ofte rutiner på dogåing. Så høres helt normalt ut. 



Anonymous poster hash: 32c5e...279
Skrevet

Helt normalt for meg etter ett par kaffe, men jeg er på do 3-4 ganger til i løpet av dagen da.

 

Anonymous poster hash: b4426...e97

Skrevet

Hørte på radioen en gang at dette ikke bare er veeeldig normalt og også ett tegn på at du er sunn og spise bra mat.



Anonymous poster hash: d041c...3cc
Skrevet

Jeg har det sånn pga magnesium. Begynte å ta magnesium hver kveld pga leggkramper og må tømme meg hver morgen. Var ikke sånn før. Magnesium er avførende.

 

Anonymous poster hash: 238ef...0b7

Skrevet

Gubben må på do med nr to om han drikker kaffe om morran. Uten kafen blir han nok litt rådvill da han ikke må gå på do ;)

 

Anonymous poster hash: 04304...ab4

Skrevet

Altså.... på hvilken måte mener du det skulle vært unormalt?.....

 

Anonymous poster hash: 79c2c...4da

Skrevet

Gastrokolisk refleks kalles det!

 

Anonymous poster hash: 30b93...263

Skrevet

Du mener vel bæsjing? For det er ikke normalt å tisse en gang om dagen!

 

Anonymous poster hash: 6922c...6dc

Skrevet

Du mener vel bæsjing? For det er ikke normalt å tisse en gang om dagen!Anonymous poster hash: 6922c...6dc

Ja. Bæsjing ja!

 

Anonymous poster hash: fa285...ffb

Skrevet

Så deilig. Ja, det er like normalt som å være mer uregelmessig i avføring. Jeg har IBS, og derfor uforutsigbar avføring, men i mine gode perioder er jeg faktisk akkurat som deg. 10 min etter frokost, må jeg på do. Er kjapt ferdig. Hver dag. Kjempedeilig! Nyt det, om jeg kan si det sånn. Hos meg varer de periodene maks et par uker i året, og jeg lengter tilbake til den tida hver gang den er over... Anonymous poster hash: 95edf...efe

Har vært sånn i litt over ett år nå. Hver morgen etter frokost må jeg på do. Har aldri hard bæsj (unnskyld for detaljer dere), fort ned på på do og fort opp. :)

Veldig ofte før jeg skal trene så må jeg på do da også, løs mage.

 

Anonymous poster hash: fa285...ffb

Skrevet

Må vel gå litt ned i vekt også?

 

Anonymous poster hash: fa285...ffb

 

Håper du på at du skal gå ned i vekt fordi du har regelmessig avføring?

Sorry, men det er nok ikke SÅ enkelt.....

 

Anonymous poster hash: 34c02...42b

Skrevet

Har du kaffe til frokosten?

 

Leste en plass at en viss andel av befolkningen (spesielt kvinner) reagerer på kaffe på en måte som gjør at tykktarmen sender signal om at det er tid for et toalettbesøk. :P

 

Tror uansett at det er ganske mange som er ganske regulære når det gjelder dobesøk,spesielt med "nr 2"

 

:P

Hjemme hos oss har mannen fast "sittetid" rett før frokost; selv må jeg alltid etter måltider (nesten alle måltider!)

 

Anonymous poster hash: ec1f7...dd2

Skrevet

 

Det er helt normalt for folk med et ok kosthold og fornuftig mosjonsnivå. Det er sån det skal være.

 

Anonymous poster hash: 1217b...309

Er ikke så enkelt. Alle har sin rytme, og det er kun usunt om man plutselig får en brå endring.

 

Anonymous poster hash: 321da...c60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...