Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Hver morgen etter frokost så må jeg på do. Men det er ikke sånn at jeg må sitte i timesvis, men 2 minutt så er jeg ferdig. Er det normalt? Hver morgen etter frokost? Anonymous poster hash: fa285...ffb
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Ehhh Anonymous poster hash: 67b66...3ab
rytme Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Har du kaffe til frokosten? Leste en plass at en viss andel av befolkningen (spesielt kvinner) reagerer på kaffe på en måte som gjør at tykktarmen sender signal om at det er tid for et toalettbesøk. Tror uansett at det er ganske mange som er ganske regulære når det gjelder dobesøk,spesielt med "nr 2"
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Så deilig. Ja, det er like normalt som å være mer uregelmessig i avføring. Jeg har IBS, og derfor uforutsigbar avføring, men i mine gode perioder er jeg faktisk akkurat som deg. 10 min etter frokost, må jeg på do. Er kjapt ferdig. Hver dag. Kjempedeilig! Nyt det, om jeg kan si det sånn. Hos meg varer de periodene maks et par uker i året, og jeg lengter tilbake til den tida hver gang den er over... Anonymous poster hash: 95edf...efe
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Må vel gå litt ned i vekt også? Anonymous poster hash: fa285...ffb
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 Det er helt normalt for folk med et ok kosthold og fornuftig mosjonsnivå. Det er sån det skal være. Anonymous poster hash: 1217b...309
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. august 2015 #8 Skrevet 5. august 2015 Må vel gå litt ned i vekt også? Anonymous poster hash: fa285...ffb ?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #9 Skrevet 5. august 2015 Det er vel helt normalt å gå på do en gang i døgnet? Jeg går stort sett på ettermiddagen! 👍🏼 Anonymous poster hash: 9c9a6...986
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #10 Skrevet 5. august 2015 Kroppen får ofte rutiner på dogåing. Så høres helt normalt ut. Anonymous poster hash: 32c5e...279
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #11 Skrevet 5. august 2015 Helt normalt for meg etter ett par kaffe, men jeg er på do 3-4 ganger til i løpet av dagen da. Anonymous poster hash: b4426...e97
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #12 Skrevet 5. august 2015 Hørte på radioen en gang at dette ikke bare er veeeldig normalt og også ett tegn på at du er sunn og spise bra mat. Anonymous poster hash: d041c...3cc
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #13 Skrevet 5. august 2015 Jeg har det sånn pga magnesium. Begynte å ta magnesium hver kveld pga leggkramper og må tømme meg hver morgen. Var ikke sånn før. Magnesium er avførende. Anonymous poster hash: 238ef...0b7
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #14 Skrevet 5. august 2015 Gubben må på do med nr to om han drikker kaffe om morran. Uten kafen blir han nok litt rådvill da han ikke må gå på do Anonymous poster hash: 04304...ab4
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #15 Skrevet 5. august 2015 Altså.... på hvilken måte mener du det skulle vært unormalt?..... Anonymous poster hash: 79c2c...4da
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #16 Skrevet 5. august 2015 Gastrokolisk refleks kalles det! Anonymous poster hash: 30b93...263
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #17 Skrevet 5. august 2015 Du mener vel bæsjing? For det er ikke normalt å tisse en gang om dagen! Anonymous poster hash: 6922c...6dc
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #18 Skrevet 5. august 2015 Du mener vel bæsjing? For det er ikke normalt å tisse en gang om dagen!Anonymous poster hash: 6922c...6dc Ja. Bæsjing ja! Anonymous poster hash: fa285...ffb
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #19 Skrevet 5. august 2015 Så deilig. Ja, det er like normalt som å være mer uregelmessig i avføring. Jeg har IBS, og derfor uforutsigbar avføring, men i mine gode perioder er jeg faktisk akkurat som deg. 10 min etter frokost, må jeg på do. Er kjapt ferdig. Hver dag. Kjempedeilig! Nyt det, om jeg kan si det sånn. Hos meg varer de periodene maks et par uker i året, og jeg lengter tilbake til den tida hver gang den er over... Anonymous poster hash: 95edf...efe Har vært sånn i litt over ett år nå. Hver morgen etter frokost må jeg på do. Har aldri hard bæsj (unnskyld for detaljer dere), fort ned på på do og fort opp. Veldig ofte før jeg skal trene så må jeg på do da også, løs mage. Anonymous poster hash: fa285...ffb
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #20 Skrevet 5. august 2015 Må vel gå litt ned i vekt også? Anonymous poster hash: fa285...ffb Håper du på at du skal gå ned i vekt fordi du har regelmessig avføring? Sorry, men det er nok ikke SÅ enkelt..... Anonymous poster hash: 34c02...42b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #21 Skrevet 5. august 2015 Har du kaffe til frokosten? Leste en plass at en viss andel av befolkningen (spesielt kvinner) reagerer på kaffe på en måte som gjør at tykktarmen sender signal om at det er tid for et toalettbesøk. Tror uansett at det er ganske mange som er ganske regulære når det gjelder dobesøk,spesielt med "nr 2" Hjemme hos oss har mannen fast "sittetid" rett før frokost; selv må jeg alltid etter måltider (nesten alle måltider!) Anonymous poster hash: ec1f7...dd2
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #22 Skrevet 5. august 2015 Det er helt normalt for folk med et ok kosthold og fornuftig mosjonsnivå. Det er sån det skal være. Anonymous poster hash: 1217b...309 Er ikke så enkelt. Alle har sin rytme, og det er kun usunt om man plutselig får en brå endring. Anonymous poster hash: 321da...c60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå