Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Jeg har fått en vogn som jeg ikke vil ha av forskjellige grunner. Kall meg gjerne utakknemlig. Det er en Teutonia spirit s3 fra 2008. Jeg har lest positive ting om den, men mest negative. Det ser ut som om den fungerer best som byvogn. Tror jeg kommer til å kjøpe ny vogn, og spørsmålet er da hva jeg gjør med den jeg har. Vil ikke selge den hvis den faktisk er så ille som folk sier, men vil jo ikke kaste den heller. Vet det finnes de som er fornøyd med den også. Ville du gitt den bort (ev. til en bruktbutikk)? Anonymous poster hash: 79ba1...749
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Ville lagt den ut på finn eller kjøp- og salggrupper på Facebook og gitt den bort. Om de du har fått den av ser det og kommenterer det kan du jo bare påpeke at du har kjøpt en ny og ønsker å gi den videre til noen som trenger den. Anonymous poster hash: 50c12...a34
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Ville lagt den ut på finn eller kjøp- og salggrupper på Facebook og gitt den bort. Om de du har fått den av ser det og kommenterer det kan du jo bare påpeke at du har kjøpt en ny og ønsker å gi den videre til noen som trenger den. Anonymous poster hash: 50c12...a34 De er klar over at jeg ikke er fornøyd, og har sagt at jeg skal gjøre som jeg vil. Den kom i hus litt for fort og uten min godkjenning da jeg har en ivrig svigermor som gjerne vil hjelpe. HI Anonymous poster hash: 79ba1...749
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Svigerforeldrene dine kjøpte en vogn fra 2008 til deg, og på eget initiativ? Hehe.. Men hva med å beholde den som barnehagevogn? Anonymous poster hash: d9add...a27
Serepta Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Finn et flyktningemottak i nærheten og spør om de er interessert.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Svigerforeldrene dine kjøpte en vogn fra 2008 til deg, og på eget initiativ? Hehe.. Men hva med å beholde den som barnehagevogn? Anonymous poster hash: d9add...a27 De sa de ville kjøpe vogn til meg, og jeg sa at det var greit, men jeg tenkte jo så klart at de kom til å spørre meg og få min godkjenning når de hadde funnet en vogn. Men jeg kjenner svigermor, og burde selvfølgelig visst at dette skulle gå fort. Ikke dumt å ha den som barnehagevogn. Anonymous poster hash: 79ba1...749
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 Takk for svar! Da har jeg i hvert fall noen alternativer. Synes bare det er "dårlig gjort" å gi bort noe jeg er misfornøyd med. Men håper noen andre kan bli fornøyd. Anonymous poster hash: 79ba1...749
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #8 Skrevet 5. august 2015 Hør med barnehagen, kanskje de vil ha en ekstra vogn eller nærmeste sykehus Anonymous poster hash: dad85...788
HvittHus Skrevet 5. august 2015 #9 Skrevet 5. august 2015 Behold den du og bruk den som barnehagevogn. Da blir svigermor glad og du slipper å tenke noe mer på hva barnet skal bruke i barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå