Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Vi har hatt veldig mye å gjøre på jobb den siste tiden. De siste dagene har jeg sittet med dobbelt opp av arbeidsoppgaver fordi ingen andre gidder å hjelpe til på ene delen, men gjør kun en ting om gangen. Når jeg har spurt om de kan hjelpe til har det vært uffing, nei, gidder ikke osv. De har dermed kun sittet å gjort en ting samtidig som jeg har gjort det samme mens jeg har gjort vår andre arbeidsoppgave også. Vi jobber i team, men i det siste har jeg tydeligvis vært alene om den viktigste jobben vi har her! Jeg er så lei. Her om dagen var det helt ekstremt. Jeg satt med arbeid oppover øra, mens de andre gjorde en ting en gang i blant og ellers bare snurra på stolen og susa rundt. Beklager om det ble uoversiktlig, men vil ikke beskrive hva vi gjør på jobben Men er det veldig barnslig å "sladre" til sjefen og nevne hvem det gjelder eller skal jeg bare bite det i meg? Den siste tiden har jeg vært totalt utslitt etter jobb fordi jeg sitter alene med flere arbeidsoppgaver mens de andre har det kjempe lett på jobb og ikke mye å gjøre og det går utover familien også Anonymous poster hash: 30202...83e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Jeg vi først tatt det opp på et generelt grunnlag, altså si at du gjør ditten helt alene så de andre gjør kun datten, uten å nevne navn. Nytter det ikke så hadde jeg nevnt navn. Nei det er ikke barnslig å si fra om at andre ikke gjør jobben sin. Anonymous poster hash: 83e14...5e3
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Selvsagt kan du ta det opp! Men uten å nevne navn, det får evt sjefen spørre om hvis hun vil vite det. Anonymous poster hash: 18daa...484
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Da tar jeg det opp idag uten å nevne navn. Hn skjønner sikkert hvem det gjelder uansett ... Anonymous poster hash: 30202...83e
Førstemann Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Jeg ville tatt opp med sjefen at du trenger mere hjelp og bedre arbeidsfordeling. Så får sjefen passe på å delegere og følge opp at alle gjør sitt. Merkelig at sjefen ikke gjør det i utgangspunktet, spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Sjefen har vært borte over en lengre periode og ting har bare blitt verre og verre når hn ikke har vært her. Var ille før og da sa jeg ifra, men etter hn har vært mye borte har det blitt nesten uholdbart! Anonymous poster hash: 30202...83e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå