Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Vi drar en uke nå, to voksne og en toåring. Har du noen anbefalinger? Restauranter, fine steder å spise frokost, lunsj, middag? Parker det er trivelig å være i? Hvordan gjorde dere det med strandliv, betalte dere for solseng? Hvor mye kostet det og var det verdt det? Andre ting som kan være stas for en liten familie? Anonymous poster hash: e594b...719
minniemor Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Vi har vært der med en 3 åring... Leide bil og dro til st tropez og Monaco og nedover øst kysten.. Selve Nice har ingen fine barnevennlige strender så vi oppsøkte det andre steder. Flott og renslig by med uendelig muligheter for shopping og spising bare å glede seg😊
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Var der i fjor med litt større barn. Stranda er bare store stener, men drar man litt lenger unna, så har de fine sandstrender. Vi tok bussen, husker ikke helt hva det het der. Så var vi i Monaco og, det vil jeg virkelig anbefale og ta en dag der, det tar bare 30 min med toget. De har et flott akvarie i Monaco og. I Nice så var det mer shopping og god mat. Anonymous poster hash: f41f9...942
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Takk for tips Anonymous poster hash: e594b...719
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Place Massena i sentrum av Nice er perfekt for 2-åringen. Stort område med dansende fontener (mine små ville gjerne være der i timesvis) og lekeplass. Stranden i Nice er ikke barnevennlig, så ta heller bussen til Villefranche (ca 20 min) der er nydelig sandstrand og veldig hyggelig. Antibes er også nydelig. Du kan lese mer om stedene her: http://vigifteross.biz/reisetips.html Anonymous poster hash: 16b64...a87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå