Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 noen som har erfaringer å dele? Jeg trodde dette var en ingrediens i brød, jeg... Sliter tidvis med depresjon, og ser da mørkt på det meste, men har ikke lyst til å bruke medisiner som gjør meg følelses-flat. Kunne johannesurt vært noe for meg? Er dette et medikament eller et kosttilskudd? Kan jeg bruke det som ingrediens og så spise? Eller er det tabletter? Anonymous poster hash: ed204...eaf
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Har lest mye om det. Selv har jeg laget olje av det og brukt på treningsstive ben. Leste en sak om noen foreldre som i samråd med lege forsøkte johannesurt på ADHD barn fremfor tradisjonelle medisiner og de hadde en forbausende effekt. Alternativ medisin skal aldri erstatte skolemedisinen men det skader ikke å prøve for deg da. Anonymous poster hash: a5c1a...7eb
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Et annet tips enn Johannesurt. Ta tran! Eller omega3-tabletter. Anonymous poster hash: 58ae1...ced
me_87 Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Det hjalp ikke på meg hverfall,prøvde de når jeg hadde fødselsdepresjon..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Jeg brukte Johannesurt og rosenrot i en periode. Fungerte kjempebra 😄 hjelper på døgnrytmen og energien. Og følte meg veldig mye mere i balanse. Det er vært et forsøk 😉 Anonymous poster hash: f2b54...ee6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå