Gå til innhold

Tidelig ul?


Snipo92

Anbefalte innlegg

Er så spent nå er det bare 2 timer igjen til UL timen min! krysser alt jeg har for ett sterkt lite ❤ som slår!!!

Kjempespennande! Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Er så spent nå er det bare 2 timer igjen til UL timen min! krysser alt jeg har for ett sterkt lite ❤ som slår!!!

Kjempespennande! Masse lykke til!!

Tusen Takk😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var I skjønneste orden! ble satt tilbake fra 7+1 til 6+4 da men det er ikke det værste!

Åhh, da må vera deilig!! Gratulera så masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Alt var I skjønneste orden! ble satt tilbake fra 7+1 til 6+4 da men det er ikke det værste!

Åhh, da må vera deilig!! Gratulera så masse!!

Ja Tusen takk!😊☺😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var åsså på ul i dag :) men har fortsatt samme termin :)

Alt var som det skulle og den lille i magen var i full sving 😍

Endret av Snipo92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var åsså på ul i dag :) men har fortsatt samme termin :)

Alt var som det skulle og den lille i magen var i full sving

Så gøy! Gratulera :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var åsså på ul i dag :) men har fortsatt samme termin :)

Alt var som det skulle og den lille i magen var i full sving 😍

Så bra!!😊!! Endret av førstegangsprøver2014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemagen20.04

jeg fikk henvisning :) aner ikke hvorfor, bare spørte så sa hun at hun skulle sende henvisning så jeg var på ul på fredag, men så bare en liten fostersekk. skal tilbake 7sept å håper å se hjerte da. Legen sa alt så fint ut, jeg var forberedt på svaret å hadde ikke reknet med å se noe.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på UL mandag 7.sept. Da er jeg 8+0. Hadde timen til UL av eggstokker og div + celleprøve fra juni.men så ble jeg gravid gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på min første UL, og jammen lå det ikke en sprellende liten en inni der :) Alt så fint ut og ny termin 8.april, så 8+6 og ikke 9+3 som jeg trodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemagen20.04

I dag var jeg på min første UL, og jammen lå det ikke en sprellende liten en inni der :) Alt så fint ut og ny termin 8.april, så 8+6 og ikke 9+3 som jeg trodde.

hurra!! gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt! Gratulera :D

I dag var jeg på min første UL, og jammen lå det ikke en sprellende liten en inni der :) Alt så fint ut og ny termin 8.april, så 8+6 og ikke 9+3 som jeg trodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde vi vår første UL, 6+3, og var egentlig veldig spente på om vi fikk se noe særlig! Googlet meg gal for å finne ut om det er mulig å se hjerteslag så tidlig og fant ut at det var omtrent 50/50 sjanse.

 

Og tenk, der var det et pittelite hjerte som slo ❤️😍 Lykke! Godt å kunne senke skuldrene litt da det var på denne tiden vi mistet sist. Kanskje blir det en UL til i uke 12, vi får se om behovet melder seg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemagen20.04

I dag hadde vi vår første UL, 6+3, og var egentlig veldig spente på om vi fikk se noe særlig! Googlet meg gal for å finne ut om det er mulig å se hjerteslag så tidlig og fant ut at det var omtrent 50/50 sjanse.

 

Og tenk, der var det et pittelite hjerte som slo ❤ Lykke! Godt å kunne senke skuldrene litt da det var på denne tiden vi mistet sist. Kanskje blir det en UL til i uke 12, vi får se om behovet melder seg

hurra!! gratulerer! :D :D

jeg var på den tiden og men så bare fostersekken så skal tilbake på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+0 i dag, første UL. Viste at alt står bra til :) skal tilbake om 2 uker. Hun ville følge med siden jeg har mistet flere ganger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+0 i dag, første UL. Viste at alt står bra til :) skal tilbake om 2 uker. Hun ville følge med siden jeg har mistet flere ganger....

Flott! Kjekt me god oppfølging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått time til ultralyd 1.okt, da er jeg akkurat 12 uker ifølge mine beregninger :) Ser man mye så tidlig? Får man med seg bilder? veldig spent på timen!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved 12 uker ser du masse! Fosteret er ca 5 cm stort, du ser bankende hjerte, man kan sjekke utrolig mye inni, til og med telle fingre og tær :) Og ja, du får bilder :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått time til ultralyd 1.okt, da er jeg akkurat 12 uker ifølge mine beregninger :) Ser man mye så tidlig? Får man med seg bilder? veldig spent på timen!!! :D

Spennande! Ja, da e no ein liten baby blitt då. Bilde får ein vel alltid!? Iallefall om ein ber om da. Ultralyden e for å sjekka at det står bra til med barnet, så da blir jo hovedfokuset, men min erfaring e at di strekke seg litt for at vi ska få litt fine bilder og :)

 

Eg har fått time neste veka. Då e eg ette mine beregningar 8+2. Må innrømma at eg e litt spent! Vil i tillegg bestilla når/om vi når 12 veke. Detta for å sjekka for eventuelle avvik, som f.eks downs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemagen20.04

var på ul 7 sept. var ingen liv :( så denne uka har vært hard.

hadde utskraping på onsdag 9 sept. gjekk fint, men trist å vondt.

 så nå tar vi tida til hjelp å prøve å se fremover. så får vi se når vi planlegger å bli gravide igjen.

lykke til resten av dere :) nyt gravidmagene deres å tenk så heldige dere er! :D

 

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemagen20.04

var på ul 7 sept. var ingen liv :( så denne uka har vært hard.

hadde utskraping på onsdag 9 sept. gjekk fint, men trist å vondt.

 så nå tar vi tida til hjelp å prøve å se fremover. så får vi se når vi planlegger å bli gravide igjen.

lykke til resten av dere :) nyt gravidmagene deres å tenk så heldige dere er! :D

 

Klem fra meg :)

var forresten 8+2 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

var på ul 7 sept. var ingen liv :( så denne uka har vært hard.

hadde utskraping på onsdag 9 sept. gjekk fint, men trist å vondt.

så nå tar vi tida til hjelp å prøve å se fremover. så får vi se når vi planlegger å bli gravide igjen.

lykke til resten av dere :) nyt gravidmagene deres å tenk så heldige dere er! :D

 

Klem fra meg :)

var forresten 8+2 da.
Så trist.... hadde du noen mistanker om det da? 😯 huff...Håper du får en fin liten spire som fester seg godt snart ♡ Endret av April2016spireimagen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...