Gå til innhold

Tidelig ul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest lillemagen20.04

jeg fikk henvisning :) aner ikke hvorfor, bare spørte så sa hun at hun skulle sende henvisning så jeg var på ul på fredag, men så bare en liten fostersekk. skal tilbake 7sept å håper å se hjerte da. Legen sa alt så fint ut, jeg var forberedt på svaret å hadde ikke reknet med å se noe.  

Annonse

I dag hadde vi vår første UL, 6+3, og var egentlig veldig spente på om vi fikk se noe særlig! Googlet meg gal for å finne ut om det er mulig å se hjerteslag så tidlig og fant ut at det var omtrent 50/50 sjanse.

Og tenk, der var det et pittelite hjerte som slo ❤️😍 Lykke! Godt å kunne senke skuldrene litt da det var på denne tiden vi mistet sist. Kanskje blir det en UL til i uke 12, vi får se om behovet melder seg 😊

Gjest lillemagen20.04

I dag hadde vi vår første UL, 6+3, og var egentlig veldig spente på om vi fikk se noe særlig! Googlet meg gal for å finne ut om det er mulig å se hjerteslag så tidlig og fant ut at det var omtrent 50/50 sjanse.

Og tenk, der var det et pittelite hjerte som slo ❤ Lykke! Godt å kunne senke skuldrene litt da det var på denne tiden vi mistet sist. Kanskje blir det en UL til i uke 12, vi får se om behovet melder seg

hurra!! gratulerer! :D :D

jeg var på den tiden og men så bare fostersekken så skal tilbake på mandag

Fått time til ultralyd 1.okt, da er jeg akkurat 12 uker ifølge mine beregninger :) Ser man mye så tidlig? Får man med seg bilder? veldig spent på timen!!! :D

Spennande! Ja, da e no ein liten baby blitt då. Bilde får ein vel alltid!? Iallefall om ein ber om da. Ultralyden e for å sjekka at det står bra til med barnet, så da blir jo hovedfokuset, men min erfaring e at di strekke seg litt for at vi ska få litt fine bilder og :)

Eg har fått time neste veka. Då e eg ette mine beregningar 8+2. Må innrømma at eg e litt spent! Vil i tillegg bestilla når/om vi når 12 veke. Detta for å sjekka for eventuelle avvik, som f.eks downs

Gjest lillemagen20.04

var på ul 7 sept. var ingen liv :( så denne uka har vært hard.

hadde utskraping på onsdag 9 sept. gjekk fint, men trist å vondt.

så nå tar vi tida til hjelp å prøve å se fremover. så får vi se når vi planlegger å bli gravide igjen.

lykke til resten av dere :) nyt gravidmagene deres å tenk så heldige dere er! :D

Klem fra meg :)

Gjest lillemagen20.04

så nå tar vi tida til hjelp å prøve å se fremover. så får vi se når vi planlegger å bli gravide igjen.

lykke til resten av dere :) nyt gravidmagene deres å tenk så heldige dere er! :D

var forresten 8+2 da.

var forresten 8+2 da.
Så trist.... hadde du noen mistanker om det da? 😯 huff...Håper du får en fin liten spire som fester seg godt snart ♡ Endret av April2016spireimagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...