Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Hører en alarm ute. Vet ikke helt hvor den kommer fra. Høy, lys og veldig rask piping. Har holdt på i over en halvtime nå. Skal en gjøre noe? :s Vet ikke om det er brannalarm, eller noe helt annet. Lukter ikke røyk, men så regner det veldig og.. Hva ville dere gjort? Bor midt i Oslo i et område med mange leilighetsblokker.. Anonymous poster hash: c4599...92e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Siden du bor i Oslo så er du aldri alene, det er garantert andre som hører alarmen som er nærmere den. Anonymous poster hash: 526c1...785
the amazing spidermamma Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 (endret) Husker en gang noen hadde kastet en vekkerklokke eller noe slikt i borettslaget vårt. Det batteriet varte i dagesvis, det pep fra søppelkassene dag og natt. Endret 4. august 2015 av the amazing spidermamma
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Du hører ikke syner da? Anonymous poster hash: 74d2b...74f
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #6 Skrevet 4. august 2015 Du hører ikke syner da? Anonymous poster hash: 74d2b...74f Hehe, hører ikke syner nei.. Mannen hører det og. Ganske høyt. Anonymous poster hash: c4599...92e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #7 Skrevet 4. august 2015 Brannvesen kom, så noen andre har ringt.. Forhåpentligvis er det ikke noe skummelt. Anonymous poster hash: c4599...92e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå