Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Trenger ny seng da madrassene vi har er helt elendige, men pr dags dato har vi ikke råd å kjøpe seng som koster mer enn 14000 kroner, men er det ingen bra senger å få til den prisen? Anonymous poster hash: fa809...f90
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Vi har seng bra bohus, den heter Zen. Veldig fornøyd og kostet ca 12 000kr Anonymous poster hash: 912cd...c2e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Haha, what? Kjøpte seng på Jysk til noen tusenlapper for 10 år siden når jeg flyttet hjemmefra. Er helt ypperlig den! Har nylig kjøpt meg ny overmadrass eneste, denne også fra Jysk. Helt fantastisk Anonymous poster hash: c8ae1...185
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Vår seng er god og kostet mindre enn 14.000kr på Jysk. Det spørs jo hva du anser som bra. Om du forventer det aller beste og med hode- og fotender som kan løftes med fjernkontroll så kan du ikke få det til under 14.000kr. Anonymous poster hash: b64d4...227
HvittHus Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Nei man trenger ikke så dyre senger for å ligge bra. Vi har akkurat kjøpt to rammemadrasser med hel overmadrass fra Jysk og sover så mye bedre enn vi gjorde med Svanemadrassen vår.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #6 Skrevet 4. august 2015 Jeg har hatt både senger fra Jysk og senger fra Bohus til den prisen og de er helt greie, men etter å ha ligget i en av de dyrere modellene med bedre madrasser som er utviklet med tanke på komfor og god søvn så kommer jeg aldri til å gå tilbake til de billige modellene. Jeg trodde at sengen min fra Jysk var kjempegod og at de påkostede modellene bare var pga design mm, men der tok jeg veldig feil. Etter å slitt i mange år med rygg og skuldersmerter så var de helt borte etter jeg fikk ny seng og hadde brukt den et par uker. De dyrerer modellene har en teknisk utførelse som gjør at senga tilpasser seg kroppen din, og ikke at det er kroppen din som må tilpasse seg senga. Anonymous poster hash: 16226...653
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #7 Skrevet 4. august 2015 Gjestesengene våre er fra IKEA, den dyreste og mest eksklusive modellen derfra i rammemadrass-utvalget de hadde på den tiden. Kostet oss totalt ca 4000 inkludert overmadrass. Koster sikkert litt mer nå. Alle gjestene elsker den. Anonymous poster hash: afce9...f47
aanonym Skrevet 4. august 2015 #8 Skrevet 4. august 2015 Vi har ei super seng, fantastiske madrasser. Eneste senga i verden vi ikke får vondt i ryggen i. Kosta 5000 kr i 2007.
TPK Skrevet 5. august 2015 #9 Skrevet 5. august 2015 Vi har en kjempegod rammemadrass fra Jysk til 7000. Det er riktignok mange år siden, men under 14 000 burde du kunne finne noe.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #10 Skrevet 5. august 2015 Jeg har også en fantastisk god seng fra Jysk, sover veldig godt i den. Og med et bekken og en rygg som er kranglete, kjenner jeg veldig godt når senga ikke er god. Den kostet rundt 8000 på jysk. Har overmadrass i sånn tempuraktig materiale, som former seg etter kroppen 😊 Anonymous poster hash: 32a5c...97f
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #11 Skrevet 5. august 2015 Har jobbet på Jysk, og sengene der er veldig gode, MEN de billige er ikke gode for å bruke til vanlig, men helt topp som gjeste seng. En ting jeg lærte der: Billigt, du får hva du betaler for. De har ei Høye seng der som er god, og jeg mener og huske den ligger på rundt 11 000,- Men ta deg en tur og teste ligg de som står utstilt og spøtt litt om sengene (Pocet fjær er et must. Styr unna de som ikke er det, de er linket sammen og sliter hele madrassen og senger liggekomforen) Anonymous poster hash: 122a4...e96
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. august 2015 #12 Skrevet 5. august 2015 Sengen min er fra Jysk og kostet rundt 5000,-, og den passer meg perfekt. Mamma hadde en svindyr seng, som jeg fikk så vondt i ryggen av at jeg nesten ikke kom meg ut av den på morgenen når vi var der på besøk... Smaken er som baken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå