Gå til innhold

Dere som har levd i en voldsspiral..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere forklare hvordan det artet seg? Jeg har levd I det selv og har kommet meg ut. Men tenker noen ganger på at jeg var grunnen til volden. At hadde jeg bare sluttet å mase eller "gått på ham" for å få svar på hva han mente med den stygge kommentaren, så hadde ikke voldshandlingen skjedd. Jeg visste jo egentlig hva som kom når det ble en voldsom krangel, likevel holdt jeg på å krangle tilbake uten å tenke på hva som kom.

Hvordan var det for deg?

Anonymous poster hash: caa4e...848

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ikke juling..

Han drev psykisk terror...

Jeg måtte lage billig mat, gå sulten, vaske og rydde alt, ikke si imot....og ikke minst: holde barna i ro..

Jeg lærte meg å se blikket hans...viste at i kveld blir jeg straffet om jeg ikke legger meg ned frivillig.

Så enten styrtet jeg en flaske rødvin og gikk å la meg klar på sengen...eller jeg fikk en pille i vannglasset mitt når det var sengetid så jeg ikke husket alt.

Bedre med vin og ha "kontroll" på hva han gjør, enn å våkne sår i begge hull.

Anonymous poster hash: 75d95...9d2

Skrevet

Jeg fikk ikke juling..

Jeg måtte lage billig mat, gå sulten, vaske og rydde alt, ikke si imot....og ikke minst: holde barna i ro..

Jeg lærte meg å se blikket hans...viste at i kveld blir jeg straffet om jeg ikke legger meg ned frivillig.

Så enten styrtet jeg en flaske rødvin og gikk å la meg klar på sengen...eller jeg fikk en pille i vannglasset mitt når det var sengetid så jeg ikke husket alt.

Bedre med vin og ha "kontroll" på hva han gjør, enn å våkne sår i begge hull.Anonymous poster hash: 75d95...9d2

Tragisk å lese! Håper du ahr det bedre nå, jeg lurer på hvordan kom du deg ut av det?

Ikke hi.

Anonymous poster hash: 773f4...f22

Skrevet

Flere?

Anonymous poster hash: caa4e...848

Skrevet

Jeg fikk ikke juling..

Bedre med vin og ha "kontroll" på hva han gjør, enn å våkne sår i begge hull.Anonymous poster hash: 75d95...9d2

Tragisk å lese! Håper du ahr det bedre nå, jeg lurer på hvordan kom du deg ut av det?

Ikke hi.

Anonymous poster hash: 773f4...f22

Jeg hadde så flaks at han forelsket seg i ei jente og skilte seg fra meg.

Har det bedre nå ja.

Tungt og rart å stå på egne ben for første gang i livet.

Glad for at jeg ikke var bra nok og at han gikk videre.

Takk

Anonymous poster hash: 75d95...9d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...