Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Kan dere forklare hvordan det artet seg? Jeg har levd I det selv og har kommet meg ut. Men tenker noen ganger på at jeg var grunnen til volden. At hadde jeg bare sluttet å mase eller "gått på ham" for å få svar på hva han mente med den stygge kommentaren, så hadde ikke voldshandlingen skjedd. Jeg visste jo egentlig hva som kom når det ble en voldsom krangel, likevel holdt jeg på å krangle tilbake uten å tenke på hva som kom. Hvordan var det for deg? Anonymous poster hash: caa4e...848
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Jeg fikk ikke juling.. Han drev psykisk terror... Jeg måtte lage billig mat, gå sulten, vaske og rydde alt, ikke si imot....og ikke minst: holde barna i ro.. Jeg lærte meg å se blikket hans...viste at i kveld blir jeg straffet om jeg ikke legger meg ned frivillig. Så enten styrtet jeg en flaske rødvin og gikk å la meg klar på sengen...eller jeg fikk en pille i vannglasset mitt når det var sengetid så jeg ikke husket alt. Bedre med vin og ha "kontroll" på hva han gjør, enn å våkne sår i begge hull. Anonymous poster hash: 75d95...9d2
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Jeg fikk ikke juling.. Han drev psykisk terror... Jeg måtte lage billig mat, gå sulten, vaske og rydde alt, ikke si imot....og ikke minst: holde barna i ro.. Jeg lærte meg å se blikket hans...viste at i kveld blir jeg straffet om jeg ikke legger meg ned frivillig. Så enten styrtet jeg en flaske rødvin og gikk å la meg klar på sengen...eller jeg fikk en pille i vannglasset mitt når det var sengetid så jeg ikke husket alt. Bedre med vin og ha "kontroll" på hva han gjør, enn å våkne sår i begge hull.Anonymous poster hash: 75d95...9d2 Tragisk å lese! Håper du ahr det bedre nå, jeg lurer på hvordan kom du deg ut av det? Ikke hi. Anonymous poster hash: 773f4...f22
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Flere? Anonymous poster hash: caa4e...848
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Jeg fikk ikke juling.. Han drev psykisk terror... Jeg måtte lage billig mat, gå sulten, vaske og rydde alt, ikke si imot....og ikke minst: holde barna i ro.. Jeg lærte meg å se blikket hans...viste at i kveld blir jeg straffet om jeg ikke legger meg ned frivillig. Så enten styrtet jeg en flaske rødvin og gikk å la meg klar på sengen...eller jeg fikk en pille i vannglasset mitt når det var sengetid så jeg ikke husket alt. Bedre med vin og ha "kontroll" på hva han gjør, enn å våkne sår i begge hull.Anonymous poster hash: 75d95...9d2 Tragisk å lese! Håper du ahr det bedre nå, jeg lurer på hvordan kom du deg ut av det? Ikke hi. Anonymous poster hash: 773f4...f22 Jeg hadde så flaks at han forelsket seg i ei jente og skilte seg fra meg. Har det bedre nå ja. Tungt og rart å stå på egne ben for første gang i livet. Glad for at jeg ikke var bra nok og at han gikk videre. Takk Anonymous poster hash: 75d95...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå