Gå til innhold

Vings Sea Club i Alcudia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der og kan si noe om det? :)

Anonymous poster hash: 9477e...106
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var der i fjor😄var greit der,vi var gjerne litt tidlige for det var iskaldt vann i bassengene.Leilighetene var ok,personalet ok,underholdningen ok.Kunne forsåvidt dratt dit en gang til,men jeg likte ikke Alcudia så godt.Reiser du bør du hvertfall besøke gamlebyen-der var det fint,hadde skikkelig sjarm😊

Anonymous poster hash: 7b254...779

Skrevet

Vi var der for et par år siden med to barn på 3 og 6 år, og det var perfekt å være der med små barn. Tilpassede, små basseng, mange lekeplasser og svært område gjorde at ungene fikk boltre seg ordentlig. Maten var helt nydelig, og alle fant noe de likte. Underholdningen var skikkelig cheezy, men med en ironisk distanse er de dødsmorsomme :D Begge ungene elsket barne-showet som er hver dag, og lærte alle sangene :D Vil anbefale å bestille rom langt unna bassengene og restauranten dersom du vil ha det litt rolig på kveldene. Vi bodde ved fotballbanen, helt ypperlig for oss. Drar gjerne tilbake til Sea Club :)

Anonymous poster hash: 0a94f...e09
Skrevet

Takk for svar begge to. :)

Anonymous poster hash: 9477e...106
Skrevet

Jeg likte meg ikke der, er vel den dårligste charterturen jeg har vært på. Slitte leiligheter, overfylte bassenger, umulig å finne solseng, dårlig underholdning.....

Anonymous poster hash: 8e4af...809

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...