keira kneightley Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Jeg ble kjent med en på jobben min og likte han godt. Problemet var at han hadde kjæreste allerede. Typisk Historien fortsatte med at han flørtet med meg, selvfølgelig. Makan til drama Plutselig så sluttet han på jobben uten å si ha det til kollegaene sine Jeg regnet med å ikke høre noe mer fra han igjen, men han har begynt å overvåke bloggen min Jeg er så frustrert og forbannet over det. Jeg vil bare glemme han Hver gang jeg skriver noe på bloggen min så sjekker han det hver eneste gang. Som regel under 20 minutter. Til og med når jeg skriver noe etter klokken 23.00 på kvelden så sjekker han det. Jeg føler meg overvåket av han. Jeg vil bare glemme han siden han har kjæreste. Jeg liker en annen en nå. Jeg lurer på om noen av dere kjenner dere igjen? Jeg trenger noen gode råd fra en eller annen. Vær så snill. Jeg føler meg overvåket av han
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Du får slutte å blogge, da. Anonymous poster hash: e2c3e...adb
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Du får slutte å blogge, da. Anonymous poster hash: e2c3e...adb Hehe var det jeg skulle skrive også. Skriver man blogg, må man regne med at noen følger med, kanskje noen mer enn andre. Om du slutter å blogge, så har han ikke noe å følge med på! Anonymous poster hash: 8b1cf...3a5
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Hvordan vet du at han sjekket bloggen? Anonymous poster hash: fb72a...6b8
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Når man legger ut en blogg som alle kan lese er det ikke ulovlig å lese den. Begrens tilgang med passord. Anonymous poster hash: 2b565...691
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #6 Skrevet 4. august 2015 Så lenge du velger å blogge så kan hvem som helst følge med på deg så mye de bare orker, det er liksom noe av greia med å blogge og det burde du forstå. Løsningen er å slutte å blogge så er problemet løst. Anonymous poster hash: f67b0...cd4
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #7 Skrevet 4. august 2015 Oh, to be 14 years old...👧 Anonymous poster hash: eced8...376
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #8 Skrevet 4. august 2015 Kommenterer han da eller? Siden du vet at han stalker deg? Har blogg selv, men ikke søren jeg klarer å vite hvem som er inne å leser. Anonymous poster hash: a9e50...55b
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #9 Skrevet 4. august 2015 Helene jeg gjør det bare fordi jeg elsker deg!! Gi meg en sjanse til å vise deg det! Min elskede! Anonymous poster hash: f7c3b...3f6
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #10 Skrevet 4. august 2015 Trollet Å er tilbake, tydeligvis... Anonymous poster hash: e2c3e...adb
Gjest Minnieropptatt Skrevet 4. august 2015 #11 Skrevet 4. august 2015 Herregud, seriøst? Tror du tuller, dette høres merkelig ut.
keira kneightley Skrevet 4. august 2015 Forfatter #12 Skrevet 4. august 2015 (endret) Han sjekker det jeg skriver på Facebook. Som regel etter to minutter. Jeg vet at han sjekker bloggen min fordi man kan se det på den røde firkanten i hjørnet som det står for.eks pluss 9 på. Mange i hans familie leser bloggen min. Det er rart. Han er merket som user. Det betyr at han følger bloggen min hver gang jeg skriver noe Endret 4. august 2015 av keira kneightley
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #13 Skrevet 4. august 2015 Han sjekker det jeg skriver på Facebook. Som regel etter to minutter. Jeg vet at han sjekker bloggen min fordi man kan se det på den røde firkanten i hjørnet som det står for.eks pluss 9 på. Mange i hans familie leser bloggen min. Det er rart. Han er merket som user. Det betyr at han følger bloggen min hver gang jeg skriver noe Høres merkelig ut med en blogg som stalker leserene sine....... Anonymous poster hash: 7ac4c...614
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #14 Skrevet 4. august 2015 Han sjekker det jeg skriver på Facebook. Som regel etter to minutter. Jeg vet at han sjekker bloggen min fordi man kan se det på den røde firkanten i hjørnet som det står for.eks pluss 9 på. Mange i hans familie leser bloggen min. Det er rart. Han er merket som user. Det betyr at han følger bloggen min hver gang jeg skriver noe Ååå Kira! Snakker du virkelig norsk? Elsket deg i Stolthet og fordom!💕 Blogger du også?!! Hva heter bloggen din? PS! Du har feilstavet navnet ditt... Anonymous poster hash: 7beec...148
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #15 Skrevet 4. august 2015 Dakkar deg 😳 "Jeg blogger, og en tidligere kollega leser bloggen fast! Jeg føler meg bare såååå overvåka, azzzz!" Anonymous poster hash: 160e9...2ae
Fullrulle86 Skrevet 4. august 2015 #16 Skrevet 4. august 2015 Ble medlem i går kveld??? Dette lukter troll lange veier... Fatter ikke folk gidder!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #17 Skrevet 4. august 2015 Helene jeg gjør det bare fordi jeg elsker deg!! Gi meg en sjanse til å vise deg det! Min elskede! Anonymous poster hash: f7c3b...3f6 Helene? Hun heter da Åsta! Men mulig det er Åsta Helene da;) troll kan også ha flere navn! Anonymous poster hash: 89a08...28d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #18 Skrevet 5. august 2015 Han sjekker det jeg skriver på Facebook. Som regel etter to minutter. Jeg vet at han sjekker bloggen min fordi man kan se det på den røde firkanten i hjørnet som det står for.eks pluss 9 på. Mange i hans familie leser bloggen min. Det er rart. Han er merket som user. Det betyr at han følger bloggen min hver gang jeg skriver noe Høres merkelig ut med en blogg som stalker leserene sine....... Anonymous poster hash: 7ac4c...614 Haha, ikke sant. Tror virkelig det er grunn til å stille spørsmål ved hvem som stalker hvem her... Anonymous poster hash: fdb40...cb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå