Gå til innhold

Gravid(?), men tør ikke si noe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er jeg en uke på overtid da... Har ikke testet, men altså - en uke siden mensen skulle kommet...

Vi har verdens fineste barn på nå 4 og 1, og mannen har sagt ganske klart ifra at han ser seg ferdig med barn. Jeg, tja, har vel ikke vært fremmed for et tredje, men er også takknemlig med de to jeg har.

Situasjonen nå er altså slik at jeg hverken tør å teste eller si noe om "bekymringene" mine.. Noen som har vippet mellom to og tre og fått tre? Noen som har vært i samme situasjon, og hvordan tok i såfall mannen det?

Anonymous poster hash: d5404...f8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har vært i samme situasjon, men jeg hadde 3 barn og trodde kanskje jeg var gravid med nr 4 (mannen hadde bestemt seg for å sterilisere seg og ventet på time)

Jeg tok en test, og den var veldig positiv gitt.

Jeg gråt da jeg viste testen til mannen, var helt overveldet selv.

"Faan, er du gravid?" sa mannen, og det er litt av et kraftutrykk fra en mann som aldri banner ;)

Men så tok han rundt meg og mente dette skulle gå helt fint, vi har da både hjerterom og husrom, det ordner seg fint, sa han.

Det gjorde det også. Nå er barna 6,8,11 og 14 år, og familien er helt perfekt.

Fortell mannen om bekymringen din i kveld, så får han også et døgn på å fordøye det før dere tar en test i morgen. Det er litt urettferdig at du skal bruke flere uker på å tenke på dette, venne deg til tanken, la morsinstinket våkne osv uten at han får fordøyd det på samme måte.

Anonymous poster hash: 8e791...ea0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...