Gå til innhold

overtid/ igangsetting


firsttimeforme

Anbefalte innlegg

Er det 11 dager som er grensen ? Er denne absolutt for å starte igangsetting eller kan jeg risikere at dem har det travelet og "babyen lider ingen nød" i magen så du må vente litt til ?

Skal føde på st. Olav. 4 dager på overtid nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble satt igang på dag 11 der. Vet ikke om det er en absolutt regel eller om de mente jeg hadde gjort nok. Var fryktelig lei, i grei form og overhodet ikke moden.

 

Anonymous poster hash: 33502...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på overtidskontroll på st Olavs i morgen! Er da 7 dager over UL termin. Jeg er veldig spent. Er sliten etter mange lange dager med maserier, sover lite. Håper desperat at de setter i gang før helga, hvis det ikke skjer noe før det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til bolleklar. Du får komme med oppdatering når du er ferdig med timen. Har ikke fått time enda

Legen har sendt henvisning, men lure på om jeg skal ringe selv på slutten av dagen og høre om time. 7 dager over på fredag. Har ikke lyst å gå over helga uten en sjekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med ctg nå. Jeg ringte selv å bestilte på mandag. Fikk da time til ultralyd i går. Den var fin, og det ble satt opp time på svangerskapspoliklinikk i dag. Ring i dag du, så kanskje du får komme inn i morgen allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det overstått, og jeg har gleden av å informere internett om at St Olavs setter i gang/induserer fødsel på dag 10 etter UL hvis ikke noe tilsier å starte før. Fått oppmøtetidspunkt kl. 09 på lørdag, så helg er også ok.

 

Gikk bra på kontroll, alt ser fint ut. Stor og fin baby som trives godt. Ser jo enden i tunnelen nå, men håper jo selvfølgelig at det skjer av seg selv før lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæm ringte og gav meg time i morgen. Er det kunn utvendig ultralyd, eller blir man sjekket for modning også ? Er 2.gangs så kan jo være at jeg går med litt åpning allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok kun utvendig UL på meg i går, med vekstestimering. Fikk da ny time i dag, med CTG registrering først deretter samtale og undersøkelse hos gynekolog. Hun sjekket modning, og strippet (fordi jeg bad om det). Er andregangs selv, og hadde ca 2 cm åpning og ganske moden. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...